مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران خبر داد

ساخت یک مدرسه در کرمانشاه به همت انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران

عصر ساختمان- رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران از ساخت یک مدرسه در کرمانشاه به همت این انجمن خبر داد و گفت: قسمت عمده هزینه ساخت این مدرسه از محل درامد برگزاری سیزدهمین کنگره بین المللی آنستزیولوژی خواهد بود.

ساخت یک مدرسه در کرمانشاه به همت انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از  ایسنا، دکترعلیرضا سلیمی با اشاره به وقوع حادثه ناگوار زلزله کرمانشاه و غرب کشور اظهار کرد: انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران ضمن ابراز تسلیت و همدری با هموطنان  عزیز صدمه دیده دراین زمین‌لرزه تلاش کرده اقدامات لازم را جهت کمک به حادثه دیدگان انجام دهد.

    وی با اشاره به اینکه از ابتدای وقوع زمین‌لرزه تا چند روز پس از آن همه مردم و دستگاه‌های کشور تلاش کردند که از آلام حادثه دیدگان بکاهند، افزود: جمع کثیری از متخصصان بیهوشی نیز در همین راستا  پس از وقوع حادثه اعلام آمادگی کردند تا به مناطق زلزله‌زده اعزام شوند.

    رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران ادامه داد: تماس متخصص بیهوشی داوطلب در ابسیار زیاد بود وحضور متخصصان کافی.همچنین با انتقال تعدادی از مصدومان بد حال به تهران و سایر شهرهامتخصصان بیهوشی نهایت تلاش خود را جهت حضور و پوشش شبانه روزی بر بالین این عزیزان نموده اند

    سلیمی با اشاره به اینکه در هفته‌های ابتدایی موج احساسی برای کمک به حادثه دیدان شکل می‌گیرد و پس از مدتی این موضوع کم‌رنگ خواهد شد، عنوان کرد: حادثه دیدگان نیاز به حمایت‌های بلند مدت نیز داشته و ارائه خدمات آموزشی و رفاهی به حادثه دیدگان به ویژه طی‌ ماه‌های آینده حائز اهمیت است.

    وی از ساخت یک مدرسه در کرمانشاه به همت انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران خبر داد و اعلام کرد:  با استفاده از درآمد این کنگره و نیز منابع دیگر انجمن مصمم هستیم تا یک مدرسه در این منطقه بسازیم.

    رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران با اشاره به اینکه حدود 44 مدرسه در زمین‌لرزه کرمانشاه تخریب  شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با این گام  بسیار کوچک بتوانیم ذره‌ای از کوه مشکلات این هموطنان بکاهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار