مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر:

بهبود کیفیت زندگی هدف برنامه ریزی های شهرسازی است

عصر ساختمان- معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی گفت: بهبود کیفیت زندگی شهری هدف اصلی برنامه ریزی های این بخش در کشور است.

بهبود کیفیت زندگی هدف برنامه ریزی های شهرسازی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، پیروز حناچی روز شنبه در آیین معارفه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: از مهمترین راه های رسیدن به این هدف، آسیب شناسی فعالیت های دوره های گذشته و اقدام خردمندانه است که این امر در دوره گذشته بسیار کمرنگ بود.
    وی اظهارکرد: در کنار آسیب شناسی باید از نگاه بخشی به موضوع شهرسازی اجتناب کنیم چرا که این نگاه ما را به مقصد نمی رساند.
    حناچی، ارومیه را از شهرهای در آستانه تبدیل به کلانشهر عنوان کرد و ادامه داد: برای دریافت نتایج بهتر در آینده، مدیران شهری ارومیه و اثرگذاران بخش شهرسازی باید از هم اکنون برای سال های آتی برنامه ریزی کنند و در این مسیر از قابلیت ها و ظرفیت های ارومیه و استان بیشترین بهره را ببرند.
    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در کنار توجه به مزیت های درون شهری و درون استانی می توان از تجربه های شهرهای بزرگ دنیا و ایران بیشترین بهره را برد تا با شتاب بیشتری به اهداف از پیش تعیین شده در راستای شهرسازی بهتر رسید.
    حناچی با قدردانی از فعالیت های خلیل محبت خواه در سمت مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد که در دوره جدید، شاهد حرکت رو به جلوتر در این استان در حوزه های مرتبط با این اداره کل باشیم.
    قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی هم در این جلسه با اشاره به فعالیت های انجام شده در حوزه راه و مسکن در استان گفت: طولی بودن، وجود فاصله حدود 700 کیلومتری بین شمالی ترین و جنوبی ترین شهر، راه های پیچیده و حتی سخت گذر، مهاجرت به شهرهای بزرگ و وجود روستاهای نزدیک و چسبیده به شهر از جمله مواردی است که باید مورد توجه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان باشد.
    وی افزود: حاشیه نشینی شهری یکی از معضلات جدی شهرهای بزرگ آذربایجان غربی است که تبعات زیادی نیز دارد و امیدواریم برای بهبود این وضعیت تدابیر بهتری اندیشیده شود.
    وی اضافه کرد: یکی از مهمترین مزیت های آذربایجان غربی، وجود قابلیت های گردشگری است که این حوزه نیز تا حد زیادی به موضوع راه و زیرساخت های حوزه حمل ونقل وابسته است که نقش راه سازی را در راستای توسعه استان دوچندان نشان می دهد.
    استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وجود نیروهای متخصص و متعهد در اداره کل راه و شهرسازی استان اظهارکرد: امیدواریم از توان علمی، عملی و تجربی این افراد بیش از پیش بهره برده شود.
    در پایان این جلسه از خدمات شش ساله خلیل محبت خواه مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی قدردانی و داریوش نصر به سمت مدیرکل جدید این دستگاه اجرایی منصوب و معرفی شد.
    محبت خواه با حکم وزیر راه و شهرسازی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل منصوب شده است.
    نصر نیز پیش از این مدیرکل راه و شهرسازی لارستان فارس بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو