مدیران خودروعصر اعتبار

واگذاری ساخت ۳ هزار واحدمسکونی سرپل ذهاب به استان همدان

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: ساخت ۳ هزار واحد مسکونی در ۱۰۰ روستای شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه به بنیاد مسکن استان همدان واگذار شد.

واگذاری ساخت ۳ هزار واحدمسکونی سرپل ذهاب به استان همدان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم؛ حسن ظفری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان اظهار داشت: ارزیابی خسارات وارده به 3 هزار و 541 واحد مسکونی 100 روستای شهرستان سرپل ذهاب کرمانشاه به استان همدان واگذار شد.

    وی با اشاره به اینکه 15 تیم بنیاد مسکن استان همدان وظیفه ارزیابی 3 هزار و 541 واحد مسکونی 100 روستای سرپل ذهاب استان کرمانشاه را به عهده داشتند، افزود: در این 100 روستا 7 هزار و 232 خانوار ساکن هستند.

    ظفری با بیان اینکه ساخت و بازسازی منازل روستایی سرپل ذهاب کانون زلزله به بنیاد مسکن استان همدان واگذار شده است، عنوان کرد: پیش‌بینی شده است در 100 روستای سر پل ذهاب 3 هزار واحد مسکونی احداث و تعدادی از واحدهای مسکونی نیز بازسازی شوند.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه احداث و بازسازی واحدهای مسکونی 100 روستای شهرستان سرپل ذهاب کرمانشاه نیازمند تسهیلات بلاعوض است، تصریح کرد: به ازای احداث هر واحد مسکونی 25 میلیون تومان تسهیلات بانکی یارانه‌ای، 5 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و 5 میلیون تومان برای اسکان موقت در نظر گرفته شده است.

    ظفری با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده است در طول 18 ماه این واحدهای مسکونی واگذار شده به بنیاد مسکن استان همدان احداث و تحویل داده شود، تأکید کرد: تلاش ما این است که با امکانات و ظرفیت‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی در مدت کمتری این مساکن احداث و تحویل داده شود تا زلزله زدگان آن مناطق به زندگی عادی خود ادامه دهند.

    وی با بیان اینکه احداث 3 هزار واحد مسکونی 100 روستای شهرستان سرپل ذهاب کرمانشاه به بنیاد مسکن استان همدان واگذار شده است، ابراز کرد: برخی از منازل مسکونی این 100 روستا تنها نیاز به بازسازی دارند.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه شهرستان سرپل ذهاب کرمانشاه دارای 175 روستا است، گفت: احداث منازل 100 روستای زلزله زده سرپل ذهاب به بنیاد مسکن استان همدان واگذار شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار