مدیران خودروعصر اعتبار

کسب گواهینامه بالاترین استاندارد میلگرد توسط ذوب آهن اصفهان

افزایش صادرات ذوب آهن در راه است

عصر ساختمان- ذوب آهن اصفهان به عنوان نخستین فولادساز ایرانی و یکی از معدود فولادسازان منطقه موفق به دریافت گواهینامه شرکت انگلیسی معتبر UK CARES شد.

افزایش صادرات ذوب آهن در راه است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، صادقی، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان پس از اعلام خبر دریافت این گواهینامه بین المللی گفت: این گواهینامه نشان دهنده بالاترین سطح کیفیت و استاندارد در تولید میلگرد و شمش است. وی ادامه داد: دریافت گواهینامه UK CARES امکان صادرات میلگرد ذوب آهن اصفهان به کشور انگلستان و سایرکشورهای بریتانیا را فراهم می‌کند. ضمن اینکه صادرات محصولات فولادی به بسیاری کشورهای حوزه خلیج فارس نیز مستلزم داشتن این گواهینامه معتبر است.
    مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، دریافت این گواهینامه راعامل توسعه صادرات محصولات این شرکت دانست و گفت: این موفقیت نشانگر این است که ذو ب آهن میتواند محصولات خود را با بالاترین استاندارد به کشورهای مختلف دنیا صادر کند.
    وی با بیان اینکه اکنون محصولات این شرکت به 15 کشور در چهار قاره دنیا صادر میشود گفت: هدف ما، امسال گذر از یک میلیون تن صادرات است. گفتنی است صادرات ذو ب آهن از ابتدای امسال نسبت به سال گذشته 85 درصد رشد داشته که پیشتاز در بین واحدهای فولادی کشور است. مهندس صادقی ، توسعه صادرات ذو ب آهن را حاصل برنامه ریزی و سرمایه گذاری روی توسعه محصول و تبدیل آن به یک برند جهانی دانست و افزود: در این شرایط و با کسب این موفقی تنها ،انتظار از دولت این است که از واردات و تولید محصولات فولادی بی کیفیت که مشکلات بسیاری در کشور ایجاد میکند، جلوگیری کند و همچنین برای حل مشکلات مالی ذو ب آهن اصفهان به عنوان مادر صنعت فولاد کشور چار ه اندیشی جدی صورت گیرد. وی با اشاره به قدمت نیم قرنی این شرکت گفت: در پنج دهه گذشته، ذو ب آهن اصفهان به دلیل اینکه نخستین شرکت فولادی کشور بود، خدمات بسیاری به صنعت کشور ارائه کرد، و بسیاری از متخصصان ایرانی در صنایع مختلف، دور ه ای را در ذو ب آهن اصفهان گذرانده اند و از آن باافتخار یاد می کنند. این برند ارزشمند ملی، نماد صنعت کشور است و بسیاری صنایع فولادی کشور مدیون آن هستند و در ساخت آنها از توان تخصصی و همچنین امکانات مالی این شرکت استفاده شده است. در واقع مشکلات امروز ذوب آهن ،ناشی از عدم بازگشت آن سرمایه ها است . هرگز نباید اجازه داد که این مجتمع عظیم صنعتی با بحران مواجه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو