مدیران خودروعصر اعتبار

‌اتمام مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر لرستان

عصر ساختمان:‌مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از اتمام احداث واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان خبر داد.

‌اتمام مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر لرستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، مهندس شهرام ملکی در جلسه شورای مسکن استان ضمن تبریک دهه فجر با اشاره به آخرین وضعیت مسکن مهر در استان بیان کرد: در هفته گذشته شاهد افتتاح و بهره‌برداری از تعدادی واحد مسکن مهر در استان با حضور معاون وزیر بودیم.

    ‌وی با بیان اینکه خوشبختانه با حمایت‌های مهندس بازوند استاندار لرستان وضعیت مسکن مهر در استان وضعیت کاملا مطلوبی پیدا کرده، از همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی در این رابطه قدردانی کرد و ادامه داد: سهم لرستان در احداث واحدهای مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، 45 هزار و 600 واحد است.

    ملکی اضافه کرد: تعداد واحدهای مسکن مهر احداث شده در لرستان تا شهریور سال 92 حدود 20 هزار و 528 واحد بوده که 44 درصد از سهم استان را شامل می‌شد.

    ‌این مقام مسئول یادآور شد: در 2.5 سال گذشته تعداد واحدهای احداث شده مسکن مهر در لرستان به 33 هزار و 183 واحد رسیده که این نشان از تلاش و همیت مدیریت اجرایی استان در این راستاست.

    ‌ملکی در ادامه با بیان اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر، 15 پروژه احداث، بهسازی، تعریض و آسفالت به صرف اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال در حوزه راه و شهرسازی لرستان به بهره‌برداری می‌رسند، ادامه داد: از تعداد 15 پروژه قابل افتتاح، 13 پروژه در حوزه راه‌های اصلی و فرعی و 2پروژه مربوط به حوزه راه‌های روستایی است.

    وی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل عملیات روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی به طول 55 کیلومتر، روکش آسفالت راه‌های روستایی به طول 100 کیلومتر، احداث و تکمیل چهارخطه‌ها به طول 9 کیلومتر، تعریض، راه‌شکافی و بهسازی راه‌های اصلی و فرعی به طول 30 کیلومتر، احداث و آسفالت راه‌های روستایی به طول 173 کیلومتر و احداث یک دستگاه تقلذطع غیرهمسطح در محور خرم‌آباد –بروجرد(روستای پل هرو) است.

    ‌این مسئول اضافه کرد: بهره‌برداری از این طرح‌ها، تاثیر زیادی در ارتقاء ضریب ایمنی در سطح راه‌های استان و کاهش نقاط پرحادثه واقع در محورهای مواصلاتی خواهد داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی