مدیران خودروعصر اعتبار

پرداخت تسهیلات ۵۵ میلیون ریالی بلاعوض برای نوسازی واحدهای مسکن روستایی درمنطقه آزاد اروند

عصر ساختمان:معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برای نوسازی واحدهای مسکن در روستاهای اطراف آبادان و خرمشهر در منطقه آزاد اروند علاوه بر ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی، ۵۵ میلیون ریال وام بلاعوض پرداخت می شود.

پرداخت تسهیلات ۵۵ میلیون ریالی بلاعوض برای نوسازی واحدهای مسکن روستایی درمنطقه آزاد اروند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، عزیزالله مهدیان، افزود: نوسازی چهار هزار و 200 واحد مسکن روستایی و بیش از دو هزار و 700 واحد نیز برای انجام تعمیرات مورد نیاز و تکمیل در منطقه آزاد اروند در دست اقدام قرار گرفته است.
    معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادآورشد: برای انجام تعمیرات و تکمیل واحدهای مسکن روستایی در این منطقه 40 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به روستاییان پرداخت می شود و متقاضیان علاوه بر این، برای تکمیل واحدهای خود در این روستاها می توانند از 20 میلیون ریال وام قرق الحسنه نیز استفاده کنند.
    وی با اشاره به تعداد واحدهای تکمیلی روستاییان در این منطقه افزود: تاکنون از محل تسهیلات بانکی و کمک های بلاعوض دولت عملیات ساخت 601 واحد روستایی در این منطقه به پایان رسیده و مردم در این واحدها ساکن شده اند و بقیه نیز همچنان در حال تکمیل هستند.
    معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: طبق هماهنگی های انجام شده با سازمان منطقه آزاد اروند و بانک های عامل، قرار است همه واحدهای مسکن 101 روستا در این منطقه در اطراف شهرهای آبادان و خرمشهر تا پایان سال آینده به بهره برداری برسند.
    وی با بیان اینکه همزمان با نوسازی واحدهای مسکن روستایی در این منطقه، طرح هادی این روستاها نیز اجرا شده است، گفت: آسفالت معابر، ساخت ساختمان های عمومی از قبیل مساجد، مراکز بهداشتی و درمانی، مدرسه و سیستم دفع فاضلاب نیز در این 101 روستا در دست اقدام قرار گرفته است.
    مهدیان اظهارداشت: هرگونه اقدام در زمینه ساخت واحدهای مسکن روستایی در این منطقه با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و ساخت معابر و ساختمان های عمومی و بهداشتی نیز با حمایت سازمان منطقه آزاد اروند توسط بنیاد مسکن انجام می شود.
    معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادآورشد: تعدادی از روستاهای این منطقه خارج از منطقه آزاد اروند قرار دارند، اما نوسازی و بهسازی مسکن این روستاها نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دست اقدام قرار گرفته است.
    به گزارش ایرنا، بر اساس تفاهم نامه ای که بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران و سازمان منطقه آزاد اروند به امضا رسیده قرار است همه واحدهای مسکن 101 روستا در این منطقه نوسازی و یا بهسازی شوند.
    از جمعیت چهار میلیون و 700 هزار نفری استان خوزستان، یک میلیون و 200 هزار نفر در چهار هزار روستا و آبادی سکونت دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار