مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر نیرو اعلام کرد:

خسارت ۴۰ میلیاردی زلزله کرمانشاه به شبکه برق

عصر ساختمان- معاون برق و انرژی وزیر نیرو گفت: برآوردهای اولیه نشان می‌دهد که بیش از ۴۰ میلیارد تومان به تأسیسات برق مناطق زلزله زده خسارت وارد شده که سعی شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن این شبکه بازسازی شود.

خسارت ۴۰ میلیاردی زلزله کرمانشاه به شبکه برق
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، هوشنگ فلاحتیان معاون برق و انرژی وزیر نیرو امروز (یکشنبه) در بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه به‌دلیل سازماندهی مناسبی که مجموعه‌های برق در مناطق زلزله زده داشتند بلافاصله توانستند وارد عمل شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به بازسازی دوباره شبکه‌ها و پست برق در منطقه کنند.

    معاون برق و انرژی وزیر نیرو افزود: حوادث زلزله سرپل ذهاب به هزار و 500 کیلومتر شبکه‌های توزیع، به بیش از 285 ترانسفورماتور و همچنین به پست‌های 230 و 63 کیلوولت این شهر خسارت وارد کرد.

    فلاحتیان تصریح کرد: خوشبختانه توانستیم با کمک اکیپ‌هایی که در استان مستقر بودند و همچنین اکیپ‌هایی که از استان‌های معین اعزام شده بودند در همالن 24 ساعت اول برق شهرستان سرپل ذهاب را دوباره وصل کنیم.

    معاون برق و انرژی گفت: در همان سه ساعت اول پست‌های 230 و 63 کیلوولت بازسازی شد و عمده امکانات و تجهیزات بر روی امکانات و خطوط توزیع و انتقال متمرکز شد.

    وی ادامه داد: پس از برق‌دار شدن شهر سرپل ذهاب بلافاصله عملیات برق‌رسانی به روستاها آغاز شد و پس از چهار روز این عملیات نیز به پایان رسید و تقریباً کل روستاهای سرپل برقدار شد.

    فلاحتیان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه دلخراش دوباره وفاق ملی به منصه ظهور آمد و بالطبع مجموعه برق نیز همگام با این وفاق سعی کردند تمام تلاش خود را برای بازسازی شبکه‌های برق منطقه بکار ببندند.

    معاون برق و انرژی وزیر نیرو تأکید کرد: برآوردهای اولیه نشان می‌دهد که بیش از 40 میلیارد تومان به تأسیسات برق منطقه خسارت وارد شده است که به‌رغم محدودیت امکانات سعی شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن این شبکه بازسازی شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار