مدیران خودروعصر اعتبار

مقاوم سازی یکی از بلوک‌های مسکن مهر پرند در پی نشت انشعاب ورودی آب

عصر ساختمان- یکی از بلوک های پروژه احجام در فاز ۴ پرند به دلیل شکستگی انشعاب ورودی و نشت آب نیاز به مقاوم سازی داشت که عملیات اجرایی به دستور مدیرعامل این شهر جدید آغاز شد.

مقاوم سازی یکی از بلوک‌های مسکن مهر پرند در پی نشت انشعاب ورودی آب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در پی نشت لوله انشعاب آب قبل از کنتور اصلی در ورودی یکی از بلوک های پروژه احجام فاز 4، سید علی اکبر طاهری مدیر عامل شرکت عمران پرند دستور برگزاری جلسه اضطراری و رسیدگی سریع به مشکل ایجاد شده را صادر کرد.

    طاهری مدیر عامل شرکت عمران پرند، اعضای هیات مدیره و سایر مدیران و کارشناسان فنی شرکت عمران صبح دوشنبه با حضور در پروژه احجام فاز 4 از نزدیک به بررسی خطرات احتمالی این بلوک پرداختند.

    طاهری در جمع ساکنان این پروژه گفت: به دلیل شکستگی لوله اصلی انشعاب آب در ورودی یکی از بلوک ها ، جهت جلوگیری از خطرات احتمالی ، دستور تخلیه و اسکان موقت ساکنان تا زمان مقاوم سازی این ساختمان را صادر کردیم.

    مدیر عامل شرکت عمران پرند در جمع مردم اظهار داشت: ساکنان محترم نگران نباشند و تا زمانی که این بلوک مقاوم سازی شود، اسکان موقت انجام می شود.

    طاهری تصریح کرد: اینکه مشکل ایجاد شده بر عهده چه دستگاه یا سازمانی می باشد در اولویت دوم می باشد، فعلا مهم مردم هستند و اینکه خطری آنها را تهدید نکند.

    وی خاطر نشان کرد: شرکت عمران تمامی هزینه های مربوط به اسکان موقت مردم از جمله حمل و نقل را بر عهده‌ می گیرد ومقاوم سازی ساختمان نیز از فردا  آغاز می شود.

    در ادامه طاهری از واحد های جایگزین در همین پروژه برای اسکان موقت ساکنان بازدید کرد و گفت: به تمامی 15 خانواده که در این بلوک ساکن هستند از فردا سه شنبه واحد های اسکان موقت تحویل داده می شود و هزینه حمل و نقل را نیز شرکت عمران متقبل می شود.

    یادآوری می گردد از ظهر جمعه خدمات عمومی ساختمان شامل آب و برق و گاز قطع و به هیچ کدام از مالکان یا مستاجرین تا مقاوم سازی کامل ساختمان اجازه ورود داده نخواهد شد.

    پروژه احجام از پروژه های مسکن مهر در فاز 4 پرند است که در سال 91 به متقاضیان تحویل داده شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار