مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر کشور:

به کارگیری نیروی انسانی خارج از مقررات در شهرداری ها ممنوع است

عصر ساختمان- معاون عمران و توسعه امور شهری وزیر کشور : به کارگیری حتی یک نفر بدون داشتن تخصص و خارج از مقررات در شهرداری ها ممنوع است.

به کارگیری نیروی انسانی خارج از مقررات در شهرداری ها ممنوع است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، سید محمدعلی افشانی دیروز در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روسای شوراها و شهرداران حوزه های انتخابیه افزود: هم اکنون شاهدیم که بخش عمده درآمد بسیاری از شهرداری ها صرف پرداخت حقوق می شود و عملا اعتباری برای اجرای پروژه های مورد نیاز مردم و ایجاد و تقویت زیرساخت های شهر باقی نمی ماند.
    وی با تاکید بر اینکه شهرداری ها به هیچ وجه نباید افراد بیکار و غیرمتخصص را از روی دلسوزی بکار گیرند، گفت: شوراها و شهرداری ها باید این تفکر که شهرداری اداره کاریابی می باشد از ذهن خارج کنند زیرا مشکلاتی که وجود نیروی انسانی مازاد بدون صلاحیت و تخصص برای شهرداری ها ایجاد کرده، عملا شهرداری را از وظایف اصلی و شهر را از مسیر توسعه دور نگاه داشته است.
    افشانی در عین حال تاکید کرد: شورا و شهرداری باید زمینه جذب افراد متخصص و دانشجویان ممتاز دانشگاه های معتبر را که می توانند با طرح ایده های خلاق و تعریف و اجرای پروژه های زیرساختی و طرح های درآمدزا و اشتغال زا برای شهر مفید باشند، در شهرداری فراهم کنند.
    رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در ادامه با اشاره به محدودیت های مالی موجود برای کمک به بیش از 1240 شهرداری و 33 هزار و 600 دهیاری، تصریح کرد: دیگر نمی توان شهرداری ها را با کمک های ناچیز دولتی که حکم مسکن را دارند، اداره کرد و شوراها و شهرداری ها باید بطور جدی در فکر ایجاد درآمد پایدار و تولید ثروت با اتکا به مزیت های شهر خود باشند.
    افشانی تاکید کرد: توسعه واقعی شهر زمانی تحقق می یابد که شورا و شهرداری مزیت های شهرها را بخوبی بشناسند و با رفتار صحیح و بدور از تبلیغات غیر واقعی بتوانند برای اداره شهر به جذب سرمایه گذار، مشارکت مردم و منابع مردمی اتکا کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار