مدیران خودروعصر اعتبار

سخنگوی شورای شهر تهران:

صدور حکم جلب برای برخی از مدیران وقت مناطق شهرداری

عصر ساختمان- سخنگوی شورای شهر تهران گفت: معاونت مالی و اقتصاد شهری، پرداخت حق بیمه مسئولیت مدنی شهرداری به شرکت‌ های طرف قرارداد را در اولویت کاری خود قرار دهد.

صدور حکم جلب برای برخی از مدیران وقت مناطق شهرداری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از میزان، علی اعطا در بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران گفت: پرداخت نشدن حق بیمه جامع مسئولیت شهرداری به شرکت‌ های بیمه ‌گر در دوره تصدی شهردار قبل، باعث شده پرونده ‌های زیادی علیه مدیران مناطق مختلف شهرداری در محاکم قضایی مفتوح شود.

    وی افزود: برخی از مدیران شهری پس از ترک مسئولیتشان همچنان درگیر پرونده‌ های قضایی ناشی از خسارت‌های مربوط به پروژه ‌های عمرانی و زیربنایی، به شهروندان هستند.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به هدف صدور بیمه نامه جامع مسئولیت شهرداری اظهارکرد: هدف از صدور بیمه ‌نامه جامع مسئولیت شهرداری، تامین امنیت خاطر مدیران و کارکنان شهرداری و سازمان‌ های وابسته به آن در انجام وظایف قانونی است.

    اعطا ادامه داد: با خرید این بیمه ‌نامه، ضریب اطمینان و کارایی عوامل اجرایی شهرداری در انجام خدمات ‌رسانی به مردم افزایش می‌ یابد و ریسک ‌های ناشی از ترک کار به بیمه ‌گر منتقل خواهد شد.

    وی با بیان اینکه " برخی پرونده های مرتبط با بیمه ها متعلق به سال 94 است" خاطرنشان کرد: متاسفانه با عدم پرداخت حق‌ بیمه، شرکت ‌های بیمه ‌گر از انجام تعهدات خود امتناع کرده تا جایی ‌که برخی از پرونده‌ها از سال 94 تاکنون تعیین تکلیف نشده‌اند.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از صدور حکم جلب برای برخی از مدیران مناطق شهرداری خبرداد و گفت: باکمال تاسف باید بگویم که برای بعضی از مدیران وقت مناطق به دلیل عدم جبران خسارت وارده به اشخاص آسیب‌ دیده، حکم جلب صادر شده است.

    اعطا تاکید کرد: این موضوع باعث مخدوش شدن امنیت روانی مدیران و کارکنان شهرداری شده و ادامه‌ی این روند باعث کاهش کارایی مدیران شهری می‌شود.

    وی خواستار پرداخت حق بیمه مسئولیت مدنی شهرداری به شرکت های طرف قرار داد شد و اظهارکرد: انتظار داریم معاونت مالی و اقتصاد شهری، پرداخت حق بیمه مسئولیت مدنی شهرداری به شرکت‌ های طرف قرارداد را در اولویت قرار داده و نسبت به تسویه ‌حساب با شرکت‌ های بیمه طرف قرارداد اقدام کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو