مدیران خودروعصر اعتبار

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش مطرح کرد

نصب اجاره‌ای تجهیزات آتش‌نشانی در ساختمان‌ها برای دریافت مجوز

عصر ساختمان- عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش، گفت: برای ساختمان‌های جدیدالاحداث، نصب تجهیزات آتش‌نشانی از ملزومات است که متأسفانه متوجه شده‌ایم این تجهیزات به صورت اجاره‌ای نصب و پس از دریافت مجوز مجدداً از ساختمان‌ها برداشته می‌شود.

نصب اجاره‌ای تجهیزات آتش‌نشانی در ساختمان‌ها برای دریافت مجوز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، شهربانو امانی پس از ارائه گزارش عملکرد مهدی حجت معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در صحن علنی شورای شهر تهران، اظهار داشت: معاون شهردار باید برای آینده این معاونت برنامه لازم را ارائه دهد.

    وی افزود: یکی از مسائل مهم در حوزه کاری معاون شهردار برون‌سپاری فعالیت‌های شهرداری در حوزه شهرسازی بوده است و مردم باید کمتر به شهرداری‌ها مراجعه کنند.

    امانی با اشاره به اینکه در ارتباط با مصرف آب باید توصیه‌های لازم صورت بگیرد، گفت: از آب شرب تهران نباید برای ساخت و ساز استفاده شود.

    عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش ادامه داد: کیفیت مصالح و نحوه سازه‌ها یکی از مشکلات اصلی است که در تهران وجود دارد و عنوان کرده‌اند شهرک اکباتان که بیش از 40 سال از ساخت آن می‌گذرد در مقابل زلزله‌ 9 ریشتر نیز مقاوم است.

    وی ادامه داد: برای انجام اقدامات مورد نیاز شهر تهران ما یک شورای 51 نفره داریم که می‌توانیم در آن مصوبه‌های خوبی داشته باشیم تا به شهرسازی شهرمان کمک شود.

    امانی ادامه داد: معاون شهردار درباره گودهای رهاشده موضوعاتی را ارائه دادند ولی عنوان نکردند در این خصوص چه برنامه‌هایی را دارند.

    عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش بیان داشت: ساختمان‌های جدیدالاحداث باید دارای تجهیزات آتش‌نشانی باشد که مشخص شده است که این تجهیزات اجاره‌ای هستند و پس از بازدید آتش‌نشانی از ساختمان‌ها جمع‌آوری می‌شوند.

    وی درباره بافت فرسوده تهران نیز گفت: یکی از معضلات شهر تهران بافت‌های فرسوده است که درخواست می‌شود مجلس و وزارت مسکن و شهرسازی در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند و در گذشته نیز اجازه داده بودند که در این خصوص اوراق مشارکت به فروش برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار