مدیران خودروعصر اعتبار

عضو شورای شهر تهران ری و تجریش:

پایگاه‌های مدیریت بحران هرچه سریعتر تخلیه و در اختیار شهرداری قرار بگیرد

عصر ساختمان- عضو شورای شهر تهران ری و تجریش گفت: پایگاه‌های مدیریت بحران هرچه سریعتر تخلیه و در اختیار شهرداری قرار بگیرد.

پایگاه‌های مدیریت بحران هرچه سریعتر تخلیه و در اختیار شهرداری قرار بگیرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، مجید فراهانی در تذکرات پیش از دستور بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش به لزوم تسریع تحویل پایگاه های پشتیبانی و مدیریت بحران براساس مصوبه شورا به سازمان مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: پیش از زلزله غرب کشور و در 14 آبان ماه 1396 ، در تذکری به شهرداری تهران خواستار توجه و اجرای مصوبه شورا در «الزام شهرداری تهران به دراختیارقراردادن تمامی پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران» شدم، مصوبه مهمی که زلزله کرمانشاه و کرمان لزوم اجرای سریع تخلیه پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران از سوی شهرداری و در اختیار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران قرار دادن این پایگاه‌ها را بیش‌ازپیش روشن نموده است.

    وی ادامه داد: به‌عنوان نماینده مردم تهران متأسفم که از 102 سوله مدیریت بحران شهر تهران، تنها 22 سوله به‌عنوان پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران در اختیار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران است و بقیه یا برای ورزش در اختیار سازمان ورزش است یا به‌عنوان فضای کسب‌وکار و کاربری‌های غیر مرتبط و غیرمعقولی که هرجایی برایشان می‌توان متصورشد، بجز «پایگاه پیشگیری و مدیریت بحران» مورداستفاده است!

    فراهانی بیان داشت: پس از تذکر این‌جانب برابر گزارش رسانه‌ها تعداد 4 سوله باز پس گرفته شد و به کاربری اصلی خود بازگردانده شد، اما این تعداد کافی نیست و باید در اسرع وقت تمامی این پایگاه‌ها تخلیه شوند،برای من جای تعجب است که با چه مجوز و منطقی پایگاه پشتیبانی و مدیریت بحران شهید آبشناسان، در منطقه 4 شهرداری تهران علی‌رغم هزینه 40 میلیارد ریالی شهرداری تهران، تبدیل به شهربازی کودک شده و طی قراردادی به مدت 10 سال بهره‌برداری آن به یکی از منصوبان و نورچشمی‌های مدیریت سابق شهر تهران با بهایی اندک واگذارشده است؟

    فراهانی بیان داشت: در برخی رسانه‌ها اخباری درباره واگذاری زمین پایگاه‌های منطقه 2، منطقه 12 و... به پیمانکاران در برابر بدهی‌های شهرداری منتشرشده است که اگر این امر واقعیت داشته باشد باید به حال تهران گریست،که فضای پشتیبانی و مدیریت بحرانش را یا تغییر کاربری داده‌اند یا محل کسب‌وکار کرده و یا فروخته‌اند.

    عضو شورای شهر تهران ری و تجریش گفت: به‌عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند 3 ماده 71 قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره لزوم تسریع تخلیه و تحویل پایگاه‌های پشتیبانی و مدیریت بحران به شهرداری تهران و رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران «تذکر» می‌دهم.

    وی افزود: لازم است هرچه سریع‌تر گزارش حسن اجرای این مصوبه (که برابر تبصره 3 مصوبه مقرر بود هر سه ماه یک‌بار ارائه شود) به شورای اسلامی شهر تهران ارائه شود.

    وی افزود: امید دارم برای نجات زندگی شهروندان در برابر بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه بیش‌ازپیش به مسئله پیشگیری، آمادگی و تأمین تجهیزات و زیرساخت‌های موردنیاز شهر توجه کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار