مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران خبر داد

ایجاد زمین‌های مسطح برای اسکان اضطراری زلزله‌زدگان در شهرستان‌های تهران

عصر ساختمان- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: باید سرویس‌های بهداشتی و زمین‌های مسطح برای اسکان اضطراری زلزله‌زدگان در شهرستان‌های استان تهران ایجاد شود.

ایجاد زمین‌های مسطح برای اسکان اضطراری زلزله‌زدگان در شهرستان‌های تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، جلسه مدیریت بحران شهرستان ورامین به ریاست فرماندار و با حضور رؤسای ادارات هلال احمر استان تهران، رؤسای ادارات شهرستانی و ... صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد و در این جلسه مسائل مربوط به مدیریت بحران شهرستان ورامین موردبررسی قرار گرفت.

    مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در این جلسه اظهار داشت: زلزله خیلی نزدیک‌تر از آن چیزی است که فکر کنیم ولی کم‌توجه‌ی می‌کنیم باید پیشگیری کنیم و اگر همین لحظه زلزله در ورامین آمد باید بدانیم انبارهای هلال احمر که در خط مقدم بحران قرار دارد در چه شرایطی هست و با توجه به مهم‌ترین موضوع زلزله اسکان اضطراری است که باید انجام شود.

    حسین الماسی‌مفیدی ادامه داد: موضوع بعدی ادوات موردنیاز مثل لودر و تجهیزات ماشینی وجود داشته باشد تا در اولین فرصت به کمک مردم بروند و باید هر لحظه برای زلزله آماده باشیم.

    وی ادامه داد: چیزی که ما پیگیری می‌کنیم تا در شهرستان‌ها انجام شود، ایجاد سرویس‌های بهداشتی و ایجاد زمین‌های مسطح برای اسکان اضطراری است و با نامه‌نگاری‌هایی که انجام‌شده ورامین را پایلوت قرار خواهیم داد.

    مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عنوان داشت: باید به میزان 25 درصد جمعیت منطقه اقلام موردنیاز در زمان بحران را در انبارهای خود داشته باشیم تا در مواقع بحران خدمات به‌خوبی ارائه شود.

    رضا کارخانه معاون امور فنی و عمرانی فرماندار ورامین نیز در این جلسه گفت: ادارات این شهرستان باید امکانات و تجهیزاتی که دارند را بررسی و اعلام کنند تا آمادگی بهتری داشته باشیم و با توجه به اینکه شهرستان ما بر روی گسل ری قرار دارد باید آمادگی لازم را داشته باشیم و در همین راستا طی 15 روز آینده حتماً مانور زلزله برگزار خواهد شد و زمان دقیق آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار