مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار شمیرانات:

شمال تهران با کوچک ترین بارشی قفل می شود

عصر ساختمان- شمیرانات- فرماندار شمیرانات در جلسه با اعضای شورای شهر تهران با بیان این که شمال تهران با کوچک ترین بارشی قفل می شود، خواستار احداث تونل زیرگذر از «دزاشیب» تا چهارراه «پارک وی» شد.

شمال تهران با کوچک ترین بارشی قفل می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، عزت الله خان محمدی شامگاه سه شنبه در جلسه مشترک مسئولان استانی با اعضای شورای شهر تهران، طی سخنانی گفت: شمیرانات در 15 روز عید نوروز سال جاری حداقل 3 میلیون و 700 هزار نفر تردد را تجربه کرد و ترافیک بسیار زیادی در این شهرستان و به خصوص در منطقه یک تهران شاهد هستیم که قبل از انتخابات 94 از مرحوم آیت الله هاشمی خواستم ورود کرده و برای رفع معضل ترافیک با آقای قالیباف صحبت کند، که گفت محسن این کار را انجام می دهد.

    وی افزود: ما برای حل معضل ترافیک نیاوران، معتقدیم که برگشت خط 3 مترو از نوبنیاد و شهرک قائم به نیاوران بیاید و پس از عبور از تجریش و چهارراه «پارک وی» به سمت غرب تهران برود، چرا که در این مسیر وجود دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده علوم بهزیستی، دانشکده علوم پزشکی، سالن اجلاس سران و نمایشگاه دائمی سبب ایجاد ترافیک بسیار سنگین شده است.

    فرماندار شمیرانات به جلسات خود و چمران، رییس قبلی شورای شهر تهران و نیز معاونین سابق شهردار تهران اشاره کرد و گفت: رفع ترافیک یکی از ضروریات شمیرانات است.

    وی به احداث تونل زیرگذر از «دزاشیب» تا چهارراه «پارک وی» اشاره کرد و گفت: احداث این تونل از زمان آقای کرباسچی مطرح بوده است، که در پی آن میدان تجریش مانند بازار تهران سنگ فرش شود، میدان تجریش واقعا دیگر کشش این ترافیک را ندارد، جز این اقدام راهی برای خروج از ترافیک میدان تجریش و تردد مردم در این منطقه نداریم.

    خان محمدی به حریم روستای «پس قلعه» در محله «دربند» اشاره کرد و افزود: این روستا طرح هادی، دهیار و شورای روستا دارد، اما در واقع نه روستا و نه شهر است، مصوبه نقطه گردشگری هیات دولت را نیز دارد ولی عملا نمی توان در این روستا طرح گردشگری اجرا کرد و حتی امکان تعمیر و بازسازی نیز در این روستا وجود ندارد.

    فرماندار شمیرانات سپس به مرتفع سازی تجاری در خیابان های 6 متری و 8 متری منطقه یک تهران اشاره کرد و گفت: شمیرانات دیگر قفل شده است و باید شورای شهر تهران به یک تصمیم مناسب برای این منطقه کند تا از خفگی در آید، با کم ترین بارش شهر قفل می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار