مدیران خودروعصر اعتبار

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد؛

ضرورت احداث بیمارستان در شرق پایتخت

عصر ساختمان- عضو شورای اسلامی شهر تهران، بر ضرورت احداث بیمارستان در محدوده شرق پایتخت برای دسترسی شهروندان به خدمات درمانی تاکید کرد.

ضرورت احداث بیمارستان در شرق پایتخت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، مجید فراهانی در دیدار با شورایاران منطقه هشت، گفت: برای ما مهم است که بدانیم مشکلات کلان شهر چیست و همچنین میزان پیشرفت پروژه ها برای ما اهمیت دارد، ار این رو سعی می کنیم مهم ترین چالش ها را بشنویم تا بتوانیم قدمی برای بهبود شرایط برداریم.

    وی با تاکید بر حس تعلق شهروندان محلات منطقه هشت به محله به عنوان یک سرمایه ارزشمند، افزود: رفع کمبود سرانه های ضروری برای زندگی در منطقه باید جدی گرفته شود.

    فراهانی با تاکید بر اهمیت مقاوم‌ سازی واحدهای مسکونی با توجه به بافت فرسوده منطقه، دیدارهای مردمی را فرصت ارزشمندی برای آشنایی با مسائل و مشکلات شهروندان دانست و ادامه داد: این دیدارها شرایطی را به وجود می‌آورد تا بتوانیم بهترین تصمیم را برای شهر و شهروندان بگیریم.

    وی با اشاره به ضرورت ساخت پارکینگ طبقاتی مکانیزه در منطقه هشت، اظهارداشت: در آستانه فصل بودجه هستیم و مشکلات موجود در کمیته بودجه و نظارت بررسی خواهد شد، پس از آن به کمیسیون مربوطه خواهد رفت و سپس در صحن شورا تصویب خواهد شد و به شهرداری ابلاغ می شود.

    رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران با اشاره به جمعیت بالای منطقه نسبت به وسعت آن، افزود: با مطالعه ای که روی مناطق شهر تهران انجام شده است می توان گفت منطقه هشت سرزمین فرصت هاست و شرایط مساعد برای سرمایه گذاری وجود دارد و می تواند به قطب گردشگری تبدیل شود.

    عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: ما پتانسیل های زیادی داریم و تصور می کنم اتاق فکر و تیم قوی در منطقه هشت باید وجود داشته باشد. از عزیزان شورایاری که حضورشان نقش زیادی در تحقق مشارکت اجتماعی وجود دارد، کمک می خواهیم، شورایاری ها چشمان بینای منطقه بوده  زیرا از یک سو با مردم و از سویی با مدیران در ارتباط هستند؛ امیدواریم در برنامه ریزی های فصل بودجه مطالبات منطقه نیز لحاظ شود.

    رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران با تاکید بر کاهش فاصله غرب با شرق، گفت: کاهش منطقه غرب و شرق تهران از منظر دیگر در این دوره از مدیریت شهری  نیز مورد توجه است.

    فراهانی با بیان اینکه بلایای طبیعی و بحران‌های ناشی از حوادث نیازمند پیشگیری و آمادگی برای مدیریت بحران است، افزود: این موضوعات برای زندگی در تهران اجتناب‌ناپذیر است، تهران آرمیده بر گسل‌های متعدد و فعال و نیازمند پایگاه‌های پشتیبانی و مدیریت بحران مجهز، آماده و در دسترس است.

    وی اظهار امیدواری کرد که برای نجات شهروندان در برابر بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه بیش از پیش به موضوع پیشگیری، آمادگی و تامین تجهیزات و زیرساخت‌های مورد نیاز مقابله با بحران مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار