مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی:

ساخت بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی بروجن بر اساس استانداردهای جهانی است

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی بروجن بر اساس استانداردهای جهانی در حال ساخت است.

ساخت بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی بروجن بر اساس استانداردهای جهانی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدجعفر علیزاده روز جمعه در جریان بازدید از بیمارستان در حال ساخت بروجن گقت: از نگاه سازمان بهداشت جهانی؛ بیمارستان با معیارهای علمی، درمانی، اجتماعی و فرهنگی و عجین شده با زندگی مردم است که به این مسائل در بیمارستان بروجن توجه شده و از بیمارستان‌هایی است که به‌صورت ویژه کار شده است.

    وی زمان آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان را سال 88 عنوان کرد و افزود: دلیل تأخیر در اجرای این طرح تخریب برخی بخش‌ها و نوسازی دوباره حدود 25 درصد از فضای بیمارستان بر اساس همین استانداردها و توسعه شهر بروجن است.

    همچنین علیزاده گفت: با توجه به اهمیت بالای بخش اورژانس در بیمارستان 20 تخت جدید به این بخش و 33 تخت به بخش مراقبت‌های ویژه افزوده شد.

    وی زمان تحویل این طرح به دانشگاه علوم پزشکی استان را در گرو تجهیز بیمارستان از سوی دانشگاه عنوان کرد و افزود: پیش از اتمام طرح، تیم ویژه‌ای از سوی وزارت راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری برای بررسی کامل طرح، اعمال نقطه نظرات کارشناسان معاونت درمان و رفع نواقص به‌زودی به بروجن اعزام می‌شوند.

    نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز راه‌اندازی بخش ام آر آی در این بیمارستان را ضروری دانست و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خواست تا این طرح را در اولویت‌های تجهیز قرار دهد.

    همچنین مساعد نبودن جاده دسترسی به بیمارستان، درب کوچک ورودی اورژانس و کوچک بودن مکان امحای زباله‌های بیمارستانی از مشکلاتی بود که در بازدید معاون وزیر راه از بیمارستان بروجن مطرح شد.

    گفتنی است ساخت بیمارستان جدید بروجن با ظرفیت 239 تخت با 16 هزار و 680 مترمربع زیربنا از سال 88 آغاز شده و هم اینک به پیشرفت 95 درصدی رسیده است

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار