مدیران خودروعصر اعتبار

معاون شهردار تهران خبر داد؛

بهره برداری از پایانه «جوانمرد قصاب» تهران تا پایان سال

عصر ساختمان- ری- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از بهره برداری بزرگ ترین پایانه حمل و نقل عمومی پهنه جنوب تهران واقع در مجاورت ایستگاه مترو جوانمرد قصاب تا پایان سال ۹۶ خبرداد.

بهره برداری از پایانه «جوانمرد قصاب» تهران تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، حسن پورسید آقایی پیش از ظهر چهارشنبه در جریان بازدید از پروژه احداث پایانه جوانمرد قصاب که با همراهی شهردار منطقه 20 تهران انجام شد، گفت: ترکیبی از مدهای حمل و نقلی در این پروژه ترافیکی پیش بینی شده است و با توجه به پیشرفت فیزیکی آن، تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

    پورسیدآقایی مجاورت این پایانه حمل ونقلی با ایستگاه مترو جوانمرد قصاب را از نقاط قوت این پروژه برشمرد و افزود: سهولت دسترسی مسافران به چند مد حمل ونقلی به صورت همزمان در این پروژه به خوبی رعایت شده است.

    معاون شهردار تهران موقعیت مکانی پایانه جوانمرد قصاب را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این موقعیت ظرفیت طراحی مجتمع ایستگاهی TOD را دارد و با ایجاد کاربری های متنوع اطراف این ایستگاه می توان خدمات مختلفی به شهروندان ارائه داد که این مهم در کاهش سفرهای بین شهری بسیار اثرگذار خواهد بود.

    سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 نیز با اشاره به اینکه این پایانه ظرفیت گردش بیش از 800 دستگاه از ناوگان حمل و نقلی را خواهد داشت، گفت: پروژه احداث پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب در قالب مجموعه ای چندمنظوره شامل پایانه های حمل ونقل عمومی و پارک سوار در مساحتی بالغ بر 5 هکتار  در حال احداث است.

    صفوی افزود: با بهره برداری از پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب، طرح های ویژه ای نیز برای خطوط مربوط به شهرهای اقماری از جمله باقرشهر، قرچک، ورامین، قمصر و تورقوزآباد نیز به اجرا می رسد تا رفت و آمد مسافران محدوده حریم منطقه 20 نیز مساعد تر شود.

    شهردار منطقه 20 به موقعیت تاریخی و باستانی این منطقه اشاره کرد و یادآور شد: فضاهای توقف ناوگان، مسیرهای عبوری عابرین پیاده و پارک سوار با رعایت معماری تاریخی اسلامی و متناسب با قدمت شهرری مسقف خواهد شد.

    معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران به همراه شهردار و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه پایانه و پارک سوار مترو جوانمرد قصاب از پروژه اتصال راه آهن شهری با مترو در ایستگاه مترو جوانمرد قصاب، ایستگاه مترو شهرری و پایانه های حمل ونقل عمومی این دو ایستگاه بازدید کرد و با گفتگو با مسافران و راننده ها در جریان مستقیم مشکلات و معضلات آنها قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار