مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار آذربایجان شرقی هشدار داد:

کارشکنی در اجرای بزرگراه تبریز- سهند قابل قبول نیست

عصر ساختمان:استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر تسریع در اجرای بزرگراه تبریز- سهند، گفت: برای آخرین بار به کسانی که در این مسیر سنگ‌اندازی می‌کنند اخطار می‌کنم که هیچ مساله‌ای نباید مانع از اجرای این پروژه شود.

کارشکنی در اجرای بزرگراه تبریز- سهند قابل قبول نیست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از قدس آنلاین از تبریز، اسماعیل جبارزاده در آیین افتتاح 3250 واحد مسکن مهر در شهر جدید سهند، با اشاره به این که اجرای بزرگراه تبریز- سهند از سالیان گذشته شروع شده است، افزود: خوشبختانه با همت مسوولان دولت و قولی که رییس جمهور در سفر به تبریز دادند اجرای این پروژه سرعت گرفته است.

    وی با بیان این که مصمم به تحقق وعده رییس جمهور به مردم سهند هستیم، افزود: کمترین تعلل، کارشکنی و عدم همکاری در اجرای بزرگراه تبریز- سهند قابل قبول نیست و همه مسوولان باید نهایت همکاری را در این زمینه داشته باشند.
    جبارزاده خاطرنشان کرد: مدیریت استان اجرای این پروژه را به صورت جدی پیگیری می‌کند و معاونت عمرانی استانداری مستقیما مسوول این پروژه است.
    وی با بیان این که اجرای بزرگراه تبریز- سهند باید با اقتدار ادامه یابد، افزود: هیچ مساله‌ای نباید مانع از رسیدن مردم به خواسته بحق خودشان که بهره‌مندی از راه مطمئن و امن است بشود.
    استاندار آذربایجان شرقی در ادامه از تمام دست‌اندرکاران پروژه‌های مسکن مهر استان قدردانی کرد و گفت: در سایه تلاش صادقانه همه مدیران در دو سال گذشته، مشکلاتی که تصور می‌شد قابل حل نباشد حل شده و ان‌شاءالله با همین همت و جدیت شاهد بهره‌برداری از بقیه واحدهای مسکن مهر هم باشیم.
    وی با بیان این که شهر جدید سهند باید یکی از شهرهای مدرن و پیشرفته کشور باشد، افزود: تمام مدیران استان باید برای تحقق این امر تلاش کنند و امیدواریم در فاصله زمانی کوتاهی سهند را به عنوان شهری نمونه از نظر امکانات و خدمات شهری معرفی کنیم.
    جبارزاده با تاکید بر استقرار واحدهای پاک و با ارزش افزوده بالا نظیر شهرک صنایع دستی در شهر جدید سهند، افزود: باید در کنار خدمات عمرانی، خدمات رفاهی و فرهنگی مناسب و در خور شان مردم نیز در این شهر فراهم شود.
    استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که خدمت‌گزار کوچک همه مردم استان هستم، گفت: در جایی که امام امت می‌فرمایند خدمت‌گزار مردم هستم بالاتر از خدمت‌گزار کلمه‌ای نمی‌توان به کار برد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار