مدیران خودروعصر اعتبار

طاهرخانی در دومین جلسه هم‌اندیشی سال ۹۶ مدیران عامل شهرهای جدید بیان کرد:

ضرورت ایجاد تحرک جدی در حوزه درآمدزایی شهرهای جدید

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ایجاد یک تحرک جدی در حوزه ایجاد درآمدها در شهرهای جدید، امری ضروری است گفت: بدون شک تمرکز روی این مسئله می‌تواند در سه ماه پایانی سال به اندازه ۹ ماه گذشته تأثیرگذار و نقش‌آفرین باشد.

ضرورت ایجاد تحرک جدی در حوزه درآمدزایی شهرهای جدید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، دومین جلسه هم‌اندیشی سال 96 مدیران عامل شهرهای جدید با حضور حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در پارک فناوری شهر جدید پردیس برگزار شد.

    این نشست که با محوریت بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر، درآمد شهرها، درخواست‌ها و مشکلات موجود و همچنین ارائه مشخصات پروژه‌های شاخص شهرهای جدید برگزار شد  در آن مواردی از جمله ارائه گزارش عملکرد 9 ماهه سال جاری با محوریت درآمد و و مسکن مهر، ارائه گزارش پروژه‌ها و برنامه‌های شاخص و فاخر شرکت‌های مربوطه، ارائه گزارش ارزیابی 9 ماهه شرکت‌های تابعه، ارائه برنامه‌های اجرایی تا پایان سال جاری، ارائه سیاست‌های حوزه برای سال 97، تشریح سیاست‌های شرکت برای سال 97، ارزیابی عملکرد 9 ماهه شرکت های تابعه و سیاست‌های 3 ماه سال جاری و بازدید از پروژه‌های سطح شهر جدید پردیس را در دستور کار خود داشت.

    طاهرخانی در این نشست با تأکید بر ضرورت تمرکز بر پروژه‌های شاخص در شهرهای جدید گفت:  باید در شهرهای جدید بخش عمده‌ای از کار خود را به فعال کردن این پروژه‌ها اختصاص داده و به طراحی و برنامه‌ریزی در این راستا بپردازیم.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ایجاد یک تحرک جدی در حوزه ایجاد درآمدها در شهرهای جدید امری ضروری است گفت: بدون شک تمرکز روی این مسئله می‌تواند در سه ماه پایانی سال به اندازه 9 ماه گذشته تأثیرگذار و نقش‌آفرین باشد.

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه نظارت بر ساخت بناهای عمومی اقدام بسیار مهمی است گفت: از سویی دیگر تبلیغات نیز در ارتقای دیدگاه‌های افراد جامعه نسبت به شهرهای جدید تأثیرگذار بوده و در جریان زندگی و هویت بخشی به این محلات مؤثر خواهد بود.

    این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با تأکید براینکه قطعا سخت‌گیری لازم در برابر سازندگانی که شایستگی لازم در اجرای پروژه‌ها را ندارند امری ضروری است گفت: باید برای شهرهای جدید مدل توسعه ای ایجاد کنیم، تعریف پروژه برای رونق شهرهای جدید کافی و کارگشا نیست.

    وی همچنین با اشاره به پروژه‌های باقی‌مانده سایت مسکن مهر در شهرهای جدید اظهار داشت: مساکن مهر تعهدات ما به مردم به شمار رفته و در اولویت‌های برنامه‌های شرکت قرار دارند که باید در تمامی شهرها مورد توجه قرار گیرد.

    این مقام مسئول پرداختن به خدمات محله‌محوری و همکاری با شهرداری‌ها را از دیگر اقدامات مهم در این حوزه دانست و افزود: در این راستا پروژه‌های حمل و نقلی نیز در اولویت‌های استراتژیکی شهرهای جدید بوده و باید مورد توجه قرار گیرند.

    به گفته وی ارتقای کیفیت شهروندان هدف اصلی شرکت عمران شهرهای جدید بوده که باید در راستای رسیدن به آن از ابتکار و نوآوری نیز بهره گرفته شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار