مدیران خودروعصر اعتبار

۵ پروژه جدید مصلی در دست احداث

عصر ساختمان- معاون نظارت شورای شهر تهران جزییات ۵ پروژه مصلی را تشریح کرد و گفت: علاوه بر تکمیل ساخت پروژه مصلی ، مسوولین این پروژه مجموعه پکیچی با ۵ پروژه عمرانی در این محدوده را ارائه کردند.

۵ پروژه جدید مصلی در دست احداث
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، افشین حبیب زاده با اشاره به بازدید اخیر اعضای کمسیون عمران و بودجه به همراه رییس شورای شهر تهران از پروژه مصلای تهران گفت: این بازدید به درخواست مدیریت پروژه مصلای تهران انجام شد.

    وی با بیان اینکه مصلی از پروژه‌های بزرگ تهران است که مدیریت آن در اختیار شهرداری نیست و وزارت مسکن و شهرسازی ساخت آن را بر عهده دارد، اظهار کرد: مذاکراتی قبلا فی‌مابین آقای قالیباف و مدیران مصلای تهران انجام شده بود که البته مسوولین مصلی عنوان کردند که توافق‌نامه ای نیز به امضاء رسید است که قرار شد اسناد و مدارک را ارائه دهند.

    معاون نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه علاوه بر تکمیل ساخت پروژه مصلی ، مسوولین این پروژه عنوان کردند که چهار پروژه دیگر نیز در دست اقدام دارند، گفت:‌ یکی از پروژه‌ها ایجاد زیرگذر بود که در ضلع جنوب و شمال رسالت یک زیرگذر ایجاد شود تا مصلی را به اراضی عباس‌آباد متصل کند،‌ همچنین در پروژه‌ دیگری اعلام کردند که در ضلع غربی خیابان پاکستان که دقیقا مقابل گنبد اصلی است محوطه ای را در نظر گرفته‌اند که لازم است 7.5 هکتار زمین تملک شود، این در حالی است که در پروژه سوم هم در نظر داشتند تا پل عابر عریضی در ضلع غربی مصلی که از روی بزرگراه مدرس رد می شود ایجاد کنند. همچنین قرار است تا پارکینگ طبقاتی در ضلع جنوبی مصلی ایجاد کنند، که با اضافه شدن پروژه ساخت مصلی ب این پروژه‌ها، مجموعه پکیچی با 5 پروژه عمرانی ارائه کردند.

    حبیب زاده با بیان اینکه مسئولین مصلی درخواست کمک برای ادامه ساخت پروژه مصلی را مطرح کردند، گفت:‌ قرار است به‌طور مشترک این موضوع توسط کمیسیون عمران و بودجه به بحث و تبادل نظر گذاشته شود تا ببینیم شهرداری و شورا تا چه میزان می تواند به تکمیل این پروژه بزرگ کمک کند.

    وی با بیان اینکه ساخت مصلی ردیف بودجه مشخصی دارد، تصریح کرد: درسال 96 ، 90 میلیارد تومان برای ساخت مصلی در نظر گرفته شده بود که تا کنون پرداخت نشده است.

    عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری ملزم به کمک به پروژه مصلی نیست، گفت: مسولین مصلی عنوان کردند که با شهردار قبلی تهران به توافق رسیدند که باید این مسئله بررسی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار