مدیران خودروعصر اعتبار

برگزاری همایش ساخت وساز با چاشنی زلزله

عصر ساختمان- دبیر اجرایی کنفرانس صنعت ساخت با اشاره به برگزاری اولین کنفرانس ساخت وساز در کشور، اظهار کرد: این کنفرانس با هدف اقتصاد مقاومتی و سندچشم‌انداز ۲۰ساله برگزار می‌شود ‌و مدیران شهرسازی و شهرداران کلان‌شهرها در آن حضور خواهند یافت.

برگزاری همایش ساخت وساز با چاشنی زلزله
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، علی شاهانی اظهار کرد: اولین کنفرانس و نمایشگاه صنعت ساخت در اسفند ماه سال جاری به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.

    دبیر اجرایی کنفرانس ادامه داد: اولین تاریخ پیشنهادی برای برگزاری این کنفرانس دوم تا چهارم اسفند ماه است ولی به دلیل استقبال زیادی که از این کنفرانس شده است، ممکن است این تاریخ به تعویق بیفتد.

    شاهانی تصریح کرد: از وزیر راه، مسکن و شهرسازی و همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت برای حضور در این کنگره دعوت شده و از سخنرانان روز افتتاحیه هستند.

    وی اضافه کرد: شهرداران کلان‌شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، ارومیه، شیراز و کرج جهت شرکت در این کنفرانس دعوت شده است. همچنین رییس شورای شهر تهران، سخنرانانی مدیرانی از سازمان محیط زیست، سازمان نظام مهندسی و مدیرعاملان شرکت های بزرگ کشور در این کنفرانس حضور خواهند داشت. 

    شاهانی با اشاره به اهداف کنفرانس اظهار کرد: ما به دنبال آن هستیم که بهره‌وری را در ساخت و ساز بالا برده و ضمن معرفی نوآوری‌های جدید به کارفرمایان، درصددیم که ارز کمتری از کشور خارج و ارز بیش‌تری به کشور وارد شود. 

    دبیر اجرایی این کنفرانس گفت: از 20کشور برای شرکت در این کنفرانس دعوت شده و وزارت امورخارجه کشورمان همکاری های لازم را در این خصوص با ما داشته است.

    وی ادامه داد: سوئد، ترکیه، افغانستان، پاکستان، گرجستان، آذربایجان، کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اسکاندیناوی از جمله کشورهایی هستند که در این کنفرانس شرکت خواهند داشت. 

    شاهانی در آخر تاکید کرد: با توجه به زلزله‌های اخیر از جامعه‌ی عمران کشور خواستاریم که ما را در برگزاری این کنفرانس یاری کنند تا بتوانیم به اهداف والای کشور که داشتن شهری پایدار و ایمن است برسیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو