مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار تنگستان:

۱۰۰۰ میلیارد ریال در اجرای طرح‌های عمرانی تنگستان سرمایه‌گذاری می‌شود

عصر ساختمان- فرماندار تنگستان گفت: عملیات اجرای دهها طرح‌ عمرانی در تنگستان با سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد ریال آغاز شده که این طرح‌ها در سال ۹۵ به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

۱۰۰۰ میلیارد ریال در اجرای طرح‌های عمرانی تنگستان سرمایه‌گذاری می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، غلامرضا ترک‌زاده ظهر امروز در جمع راهپیمایان تنگستانی با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با قدردانی از حضور حماسی مردم تنگستان در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی اظهار داشت: تنگستان در جریان‌های تاریخ ساز از جمله در مبارزه با  استعمار و متجاوزگران  بیگانگان در نبردهایی رودرو در دفاع از تمامیت ارضی  دفاع کرده‌اند و به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

    فرماندار تنگستان با بیان اینکه حضرت امام راحل مسیر استقلال  و آزادی را  به همه جهانیان آموخت تصریح کرد: روز  22 بهمن سرآغاز تجلی حماسه، برافراشته شدن پرچم عدالت  و سرآغاز حکومت الله بر جهان و این کره خاکی است روزی که تاریخ به سود مستضعفان تغییر کرد و دنیای ظلم و چپاول استکبار واژگون شد.

    ترک‌زاده با بیان اینکه مردم با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان‌های امام راحل، شهیدان والامقام و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بعیت می‌کنند گفت: در این روز با شهیدان ، آرمان‌های بلند امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی عهد دوباره می‌بندیم و بر ادامه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید می‌کنیم.

    وی با بیان اینکه خدمت‌گذاری و توسعه عدالت از برنامه‌های مهم دولت خدمتگذار است افزود: خدمتگذاران این دولت  که منشور خود را بر پایه عدالت توصیف کرده در راه تحقق اهداف و آرمان‌های الهی امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور تلاش  می‌کنند.

    فرماندار تنگستان با تشریح موفقیت‌های دیپلماسی و برنامه‌های اقتصادی دولت تدبیر و امید به طرح تحول نظام سلامت پرداخت و گفت:طرح تحول نظام سلامت  که اهدافی همچون  توجه ویژه  به اقشار کم درآمد و روستائیان ، توجه به کاهش نرخ درمان  و ایجاد و توسعه مراکز درمانی دارد سبب رضایت مندی مردم شده است.

    ترک‌زاده به اجرای فاز دوم بیمارستان اهرم اشاره کرد و بیان کرد: در چند روز آینده فاز دوم بیمارستان امام حسین (ع) شهر اهرم  که شامل  اتاق جراحی، زنان و زایمان و ICU آغاز می‌شود.

    وی با بیان اینکه 6.7 میلیارد ریال به اجرای طرح‌های امید اجتماعی در تنگستان اختصاص یافته است گفت: 8 پزشک متخصص در بیمارستان امام حسین (ع) شهر اهرم به بیماران خدمات درمانی می‌دهند که قابل مقایسه با دوسال قبل آن که تنها یک پزشک عمومی فعالیت می‌کرد نیست .

    ترک‌زاده با بیان اینکه در دهه فجر بیش از 32 پروژه عمرانی در تنگستان افتتاح شد افزود: این پروژه‌ها  که در زمینه‌های عمران شهری،  توسعه و عمران روستایی، توسعه فضاهای ورزشی، طرح‌های آبرسانی و توسعه شبکه‌های برق است بیش از 276 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

    فرماندار تنگستان از اجرای طرح‌های عمرانی در شهرها و روستاهای تنگستان خبردادو تصریح کرد: عملیات اجرای دهها طرح‌ عمرانی  در تنگستان با سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد ریال آغاز شده که این طرح‌ها در سال 95  به مرحله بهره برداری می‌رسد.

    ترک‌زاده با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در تنگستان فراهم شده از مردم شهرستان تنگستان خواست با حضور حداکثری در انتخابات  در سرنوشت خود مشارکت فعال داشته باشند.

    وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی انتخابات نمادی از مردم سالاری دینی است افزود: مجریان برگزاری انتخابات این اطمینان و تعهد به مردم می‌دهند که ملاک عمل آنها  قانون است و مرعوب هیچ جریان و قشر خاصی  سیاسی نمی‌شوند و به منویات و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در رعایت حق‌الناس توجه خاصی دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار