مدیران خودروعصر اعتبار

اولویت بازسازی مناطق زلزله‌ زده با پیمانکاران محلی است

عصر ساختمان- مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن گفت: برای رونق گرفتن و ایجاد اشتغال در مناطق زلزله زده، استفاده از پیمانکاران و مصالح فروشان محلی در اولویت بنیاد مسکن است.

اولویت بازسازی مناطق زلزله‌ زده با پیمانکاران محلی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجید جودی مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن در خصوص آخرین وضعیت بازسازی واحدهای مسکونی در منطقه کرمانشاه اظهار کرد: آواربرداری 6 هزار و 500 واحد مسکونی همزمان صورت گرفته و بازسازی همزمان با آواربرداری در مناطق روستایی شروع شده است.

    جودی با بیان اینکه پی کنی و فوندانسیون 900 واحد مسکونی صورت گرفته است، گفت: در روزهای ابتدایی آواربرداری مشارکت مردم بسیار کمرنگ بود اما بعد از گذشت مدتی مشارکت مردم برای بازسازی واحد های مسکونی شدت گرفت.

    مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن با بیان اینکه در بخش بازسازی اولویت استفاده از مصالح ساختمانی با کسبه کرمانشاه است، تصریح کرد: برای رونق گرفتن و ایجاد اشتغال در مناطق زلزله زده، استفاده از پیمانکاران و مصالح فروشان محلی نیز در اولویت بنیاد مسکن است.

    وی تأکید کرد: به دلیل تقاضای زیاد و  نیز افزایش ساخت و ساز در این منطقه بسیاری از سوداگران قصد افزایش قیمت مصالح ساختمانی را داشتند که با ورود  این مصالح  و جبران کسری در این بخش، مانع افزایش قیمت شده ایم.

    مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن در خصوص تحویل تسهیلات به زلزله زدگان کرمانشاه، گفت: اولویت با دریافت‌کنندگان تسهیلات واحدهای تعمیراتی است که خوشبختانه حدود 14 هزار واحد برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند و با 6 هزار واحد مسکونی و شهری تا امروز عقد قرارداد شده است.

    وی در خصوص وضعیت مناطق زلزله زده کرمان گفت: هزار و 500 واحد مسکونی شهری در استان کرمان و شهرستان کوهبنان بر اثر زلزله تخریب و عملیات آواربرداری بلافاصله بعد از اتمام زلزله آغاز شده  است.

    جودی در خاتمه یادآور شد: طبق مصوبه‌ای که دولت برای تسهیلات 35 و 15 میلیون تومانی برای بازسازی و تعمیرات در نظر گرفته، برنامه ریزی ها برای ساخت آغاز شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار