مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت بیمارستان‌ها باید توسط پیمانکاران حرفه ای صورت گیرد

عصر ساختمان- مدیر بیمارستان لبافی‌نژاد تاکید کرد: ساخت بیمارستان‌های کشور باید توسط پیمانکاران حرفه ای و دارای رتبه بالا صورت بگیرد.

ساخت بیمارستان‌ها باید توسط پیمانکاران حرفه ای صورت گیرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، دکتر حسن شاه حسینی در یک برنامه رادیویی با موضوع بررسی چالش ها و آسیب های بیمارستان های فرسوده، با اشاره به استانداردهای سازه‌ای بیمارستان های کشور، گفت: برخی از بیمارستان های کشور به واسطه وقف ساختمان و مکان‌های مختلف به بیمارستان مبدل شده اند، به طوری که در این شرایط سازه ی موجود با اعمال تغییراتی جزئی به محیط درمانی مبدل شده اند.

    وی همچنین در ادامه افزود: بیمارستان هایی که در هنگام ساخت برای کاربری بیمارستان و با رعایت استانداردهای درمانی ساخته شده اند، امروزه باید مورد مقاوم سازی و به سازی قرار گیرد، در حالی که بیمارستان های غیراستاندارد حتما باید جایگزین یا بازسازی شود.

    مدیر بیمارستان لبافی نژاد با اشاره به لزوم ایجاد تقسیم بندی های دقیق تفکیک بیمارستان های کشور، عنوان کرد: در برخی از موارد بیمارستان هایی مورد بازسازی قرار گرفته اند که اسکلت مناسبی را برای بازسازی نداشته اند و باید مورد جایگزینی قرار می گرفتند.

    وی همچنین در ادامه افزود: بدون شک ساخت بیمارستان های کشور باید توسط پیمانکاران حرفه ای و دارای رتبه بندی بالا صورت بگیرد در این میان نظارت های دقیق و کامل به پروسه ساخت هرچه بهتر بیمارستان کمک کند.

    شاه حسینی با بیان این که تجهیزات و تاسیسات یک بیمارستان همواره باید مورد نظارت و به سازی قرار گیرند، تصریح کرد: نگهداری و سرویس اجزای داخلی یک بیمارستان امری بسیار ضروری به شمار می آید، به طوری که این نظارت و بهسازی باید توسط شرکت های تاسیساتی مجرب به صورت منظم انجام شود.
    وی با بیان این که بیمارستان ها در هنگام بحران باید مقصد مجروحین و حادثه دیدگان باشند، عنوان کرد: کارکنان بیمارستان همواره در هنگام بروز حوادث علاوه بر وظایف خود نوعی ناجی و یاری دهنده ی بحران به شمار می آیند، بر همین اساس ساختمان بیمارستان باید به گونه ای باشد که در حوادث مختلف سبب ایجاد بحرانی دیگر در بیمارستان نباشد

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار