مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت پدیدآوران اطلس پارس در گفت و گو با عصر ساختمان :

بزرگ ترین قطب گردشگری کشور سال ۹۶ به بهره برداری می رسد

عصر ساختمان- پروژه مگا پارس تا کنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است؛تمام خریدهای عمده از قبیل سیستم موتورخانه، آسانسور، پله برقی، نما و بسیاری موارد دیگر را انجام داده ایم و انشاءاله در شهریور ۹۶ این پروژه به بهره برداری می رسد.

بزرگ ترین قطب گردشگری کشور سال ۹۶ به بهره برداری می رسد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷:۰۰

    مهدی حمزه ئی نژاد مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت پدید آوران اطلس پارس در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری «عصر ساختمان »به معرفی خدمات این شرکت  پرداخت و گفت: شرکت پدیدآوران اطلس پارس با رویکرد خدمت رسانی در زمینه فروش، خرید و خدمات پس از فروش و بهره برداری مراکز تجاری و اداری  تشکیل شده تا بتواند در این زمینه خدمت رسانی کند.هدف ما این است تا با جلب اعتماد و برند سازی زمینه ای فراهم آوریم تا مردم بتوانند توسط یک مجموعه تخصصی و حرفه ای خرید و فروش های خود را در حوزه ساختمان انجام دهند.
    حمزه ئی نژاد در خصوص سهامداران شرکت پدیدآوران اطلس پارس گفت: شرکت ساختمانی معلم متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان که بیش از 900 هزار نفر فرهنگی عضو این صندوق هستند از سهامداران این شرکت محسوب می شود. همچنین شرکت سرمایه گذاری توسعه بین الملل از زیر مجموعه های  شرکت سرمایه گذاری قدیر که در زمینه فعالیت های عمرانی و اقتصادی فعالیت می کند و حدود 51 درصد سهام آن مربوط به صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح است از دیگر  سهامداران شرکت پدیدآوران اطلس پارس به شمار می رود.
    وی با بیان این که شرکت اطلس پارس در زمینه بهره برداری و خدمات پس از فروش نیز تجارب بسیار مهمی دارد؛ عنوان کرد:مدیریت ساختمان و برطرف کردن مشکلاتی که بهره بردارها بعد از فروش با آن مواجه می شوند از دیگر وظایف شرکت محسوب می شود.همچنین ساختمان ها را تا دوسال ضمانت کرده و در صورت بروز مشکل مسوولیت آن را بر عهده می گیریم.
    وی در ادامه در خصوص پروژه مگا پارس که از مهمترین پروژه های این شرکت و یک پروژه ملی است؛ توضیحاتی ارایه داد و گفت:مگا پارس یک مجموعه اداری، فرهنگی، ورزشی و تفریحی است که در منطقه 7 شهرداری تهران واقع شده و از نظر وسعت یکی از بزرگترین مراکز تجاری تهران محسوب می شود.منطقه 7 از نظر وجود مراکز تجاری بزرگ فقیر است و این نیاز احساس می شد که چنین مجموعه ای در این منطقه احداث شود.
    حمزه ئی نژاد ادامه داد: زمین این مجموعه حدود 26 هزار متر و زیر بنای آن 215  هزار متر مربع است.70درصد مجموعه به مشاعات و پارکینگ و دیگر فضاهای عمومی اختصاص داده شده و 30 درصد آن زیربنای مفید قابل فروش است.صاحبان این مجموعه بیشتر با رویکرد آسایش و رفاه شهروندان این مجموعه را ساخته اند.به همین دلیل حدود 3 هزار واحد پارکینگ در این مجموعه دیده شده که کار ساخت آن ها به پایان رسیده است.
    وی یکی از ویژگی های مهم این مجموعه را دارا بودن بام سبز برشمرد و گفت:این بام سبز درواقع شبیه پارکی است که مردم می توانند از فضای سبز آن استفاده کنند. همچنین آبشاری به ارتفاع 11 متر و به طول 23 متر  نیز در مجموعه احداث شده که هوا را تلطیف می کند.در ضلع شرقی مجموعه  نیز دیواره سبزی داریم به ارتفاع 45 متر که تا کنون کمتر چنین مجموعه سبزی وجود داشته است.
    وی افزود:مگاپارس به لحاظ بحث های زیست محیطی و استفاده بهینه از انرژی استاندارد های لازم را رعایت کرده و به همین جهت موفق به کسب جایزه ویژه بنیاد جهانی انرژی شد.این موضوع برای کسانی که در آینده قصد دارند در این مجموعه سرمایه گذاری کنند؛ بسیار مهم است و آن ها می توانند اطمینان خاطر داشته باشند که این مجموعه دارای شاخص ها و استاندارد های بین المللی است.
    وی در پاسخ به این که ساخت مجموعه مگاپارس منجر به افزایش گره ترافیکی  در این منطقه می شود؛ اظهار داشت: این مجموعه توسط خیابان های مختلفی احاطه شده است. در جنوب این مجموعه حدود هزار و 500 متر از  زمین پروژه را تبدیل به خیابان کرده ایم که تبدیل به ایستگاه تاکسی ها شده است. همچنین وجود 3 هزار واحد پارکینگ، حجم بسیارزیادی از ترافیک منطقه را تسهیل می کند.دهانه هایی که برای ورود و خروج به پارکینگ ها در نظر گرفته شده حدود 18 متر است که این امر در تسریع ورود و خروج اتومبیل ها بسیار موثر است.
    مدیرعامل مگاپارس ادامه داد: در قسمت شمالی پروژه، ایستگاه اتوبوس های سریع السیر شهری  و در فاصله 150 و 200 متری این مجموعه دو ایستگاه مترو وجود دارد.علاوه بر این  دو بزرگراه صیاد شیرازی (شمال به جنوب) و بزرگراه امام علی (شمال به جنوب )در قسمت شرقی پروژه واقع شده است. در غرب، خیابان شریعتی و بزرگراه مدرس قرار دارد و در شرق، بزرگراه رسالت و همت.در مجموع به دلیل دسترسی های خوب در آینده مشکل ترافیکی نخواهیم داشت.
    حمزه ئی نژاد  با بیان این که پروژه  تا کنون 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است؛ تصریح کرد:خوشبختانه تمام خریدهای عمده از قبیل سیستم موتورخانه، آسانسور، پله برقی، نما و بسیاری موارد دیگر را انجام داده ایم و انشاءاله در شهریور 96 این پروژه به بهره برداری می رسد.
    وی در پاسخ به این که برای کسب جایزه بنیاد جهانی انرژی آیا امکانات مورد نیاز در کشور وجودداشت یا ناچار به واردات شدید؛ تصریح کرد: وضع تحریم ها و پرداختن به اقتصاد مقاومتی در ارتقاء صنعت کشور بسیار تاثیرگذار بود.در این زمینه هم ما از متخصصان ایرانی استفاده کردیم و طراحی این پروژه که در خاورمیانه نمونه آن وجود ندارد حاصل دسترنج مهندسان ایرانی است.حتی شرکت های مشاور خارجی هم نتوانستد کوچک ترین ایرادی بر این طرح وارد کنند.
    حمزه ئی نژاد عنوان کرد: در زمینه اجرا هم از متخصصان ایرانی استفاده کردیم .اما برخی نیازها لزوما باید از خارج تامین می شد.مانند آسانسورها و پله برقی هایی که برای مجموعه نیاز داشتیم.
    مدیرعامل شرکت اطلس پارس اضافه کرد: پروژه مگا پارس یک پروژه ملی است و در آینده به قطب گردشگری کشور تبدیل خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی