مدیران خودروعصر اعتبار

سخنگوی شورای شهر تهران:

اطمینان‌خاطر سخنگوی شورای شهر به تهرانی‌ها برای برخورد با متخلفین شهرداری

عصر ساختمان- سخنگوی شورای شهر تهران، ری و تجریش به مردم پایتخت اطمینان داد که نمایندگانشان در شورای شهر تهران با متخلفین در شهرداری تهران برخورد خواهند کرد.

اطمینان‌خاطر سخنگوی شورای شهر به تهرانی‌ها برای برخورد با متخلفین شهرداری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، علی اعطا با بیان اینکه جلسه روز گذشته شورای شهر تهران که به منظور بررسی سند تحویل و تحول شهرداری تهران برگزار شد یکی از مهمترین و حساس‌ترین جلسات شورای شهر تهران بوده است، گفت: در شهریورماه طرح دو فوریتی توسط اعضای شورای شهر تصویب شد که بر اساس آن مقرر شد شهرداری تهران در یک بازه زمانی 100 روزه گزارشی از شهرداری که تحویل گرفته است را در اختیار اعضای شورای شهر قرار دهد.

    وی با بیان اینکه اعتقاد ما این است که مردمی که به ما رأی میلیونی داده‌اند مطلع شوند که شهرداری چه وضعیتی داشته است، افزود: در واقع از شهرداری درخواست کردیم که صورت وضعیتی از شهر در مقطع زمانی 12 ساله ارائه دهد که به خوبی این عمل توسط مسئولان شهرداری انجام شد. البته اعضای شورا از این گزارش غافلگیر نشدند؛ چرا که در مورد روش، شاخص‌ها و ... با کمیسیون‌ها صحبت شده بود و نظرات آنها احصا شد.

    اعطا با بیان اینکه این گزارش به عنوان یک سند تعبیر می‌شود که در انتهای دوره می‌توانیم به استناد به آن بگوییم که کجا بوده‌ایم و چه کرده‌ایم، گفت: یک نقطه عطفی در مدیریت شهری ایجاد شده است و مطمئن باشید این گزارش در کمیسیون‌های تخصصی با دقت بررسی می‌شود و با متخلفین برخورد خواهد شد.

    سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه این گزارش به عنوان سند است که در این مقطع، فصل مشترک دو تیم مدیریت قبلی و فعلی شهری خواهد شد، اظهار کرد: برنامه پنج ساله سوم شهرداری در حال نگارش است و امیدواریم این گزارش شروعی برای برنامه ریزی دقیق باشد.

    وی با بیان اینکه این گزارش شفاف دقیقا مسائل را روشن کرده است، گفت: مردم مطمئن باشند که نمایندگانشان در شورای شهر تهران از حقوق آنها دفاع خواهند کرد و با متخلفین برخورد خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار