مدیران خودروعصر اعتبار

آپارتمان در منطقه ۱۲؛ متری ۶۸۰ هزار تومان

عصر ساختمان:بررسی معاملات صورت گرفته از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران در فصل پاییز نشان از آن دارد که کمترین قیمت خرید یک متر مربع زیر بنای مسکونی ۶۸۰ هزار تومان و مربوط به منطقه ۱۲ بوده و همچنین تعداد معاملات خرید نسبت به پاییز ۹۳ ، ۱۱.۴ درصد کاهش یافته است.

آپارتمان در منطقه ۱۲؛ متری ۶۸۰ هزار تومان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از اقتصاد آنلاین، متوسط قیمت فروش هر مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران چهار میلیون و 139 هزار تومان بوده است که نسبت به فصل قبل 0.4 درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال قبل 0.2 درصد، افزایش داشته است.
    بنا به اعلام مرکز آمار ایران، تعداد معاملات فروش زیربنای مسکونی انجام شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران نسبت به فصل مشابه سال قبل 11.4 درصد، کاهش داشته است.
    همچنین در میان مناطق 22‌گانه شهرداری تهران، بیش‌ترین متوسط قیمت فروش یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده در حدود هشت میلیون و 418 هزار و 900 تومان در منطقه یک و کمترین آن یک میلیون و 999 هزار و 100 تومان  در منطقه 18 بوده است.
    به گزارش اقتصاد آنلاین، تغییرات قیمت فروش هر مترمربع زیربنای مسکونی در معاملات انجام شده بین ششصد و 80 هزار تومان در  منطقه 12 و حداکثر 24 میلیون و 606 هزار و 800 تومان در منطقه 2 بوده است.
    از کل معاملات انجام شده برای فروش زیربنای مسکونی در مناطق 22‌ گانه شهرداری تهران، منطقه 5 با 12.7 درصد، دارای بیشترین سهم و منطقه 22 با 0.9 درصد، دارای کمترین سهم بوده اند.
    بیشترین مبلغ اجاره بها در منظقه یک در بخش اجاره، متوسط مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران 20 هزار و 639 تومان بوده است که نسبت به فصل قبل 0.8 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 8.4 درصد، افزایش داشته است.
    همچنین تعداد معاملات اجاره زیربنای مسکونی انجام شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران نسبت به فصل قبل 31.1 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 18.1 درصد، کاهش داشته است.
    در میان مناطق 22‌گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده 34 هزار و 687 تومان در  منطقه یک و کمترین آن 10  هزار و 693 تومان در منطقه 19 بوده است.
    تغییرات مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای هر متر مربع زیربنای مسکونی در معاملات انجام شده بین حداقل دو هزار و 260 تومان در منطقه 20 و حداکثر 94 هزار و 761 تومان در منطقه یک بوده است.
    بر اساس این گزارش از کل معاملات اجاره زیربنای مسکونی در مناطق 22گانه شهرداری تهران، منطقه 5 با 14.5 درصد، دارای بیش‌ترین سهم و منطقه 22 با 1.2 درصد، دارای کمترین سهم بوده اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار