مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران خبر داد

پلمپ ۷ پاساژ ناایمن در مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران

عصر ساختمان- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: هفت پاساژ ناایمن را در مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران پلمپ کردیم که با مراجعات و پیگیری‌های لازم رفع پلمپ شد.

پلمپ ۷ پاساژ ناایمن در مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، مهدی داوری با اشاره به سالگرد حادثه تلخ پلاسکو افزود: سلسله اقداماتی در زمینه فرهنگی برای سالگرد بزرگداشت شهدای حادثه پلاسکو در نظر گرفته شده است که اعم از مراسم خاصی توسط خود خانواده‌های شهدا با تدارکات ما خواهد بود.

    وی تصریح کرد:این خانواده‌ها دیداری با شهردار تهران خواهند داشت و به‌طور حتم در باغ‌موزه دفاع مقدس مراسمی یادبود برای این شهدای گران‌قدر اجرا می‌شود.

    مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: ما همواره در تلاش برای فراهم‌آوری و تکمیل‌سازی تجهیزات در سازمان بوده‌ایم؛ بعد از پلاسکو نیز دو دستگاه نردبان در هفته جاری وارد ناوگان آتش‌نشانی خواهد شد.

    داوری بیان داشت: خریدهای گسترده‌ای در سال آینده داریم که قراردادهای آن بسته شده و کمتر از یک سال آینده وارد ناوگان می‌شوند.

    وی با اشاره به تجهیزات آتش‌نشانی گفت: در حال حاضر وضعیت بدی را سپری نمی‌کنیم و از نظرسنجی‌ها و نوع عملیات انجام‌شده برای همشهریان توانستیم شرایط بهتری را ایجاد کنیم.

    مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تأکید به بزرگ‌ترین چالش مردم تهران ادامه داد: ساختمان‌های ناامن بزرگ‌ترین چالش مردم تهران است که باید مسؤولان با قوانین همراه مردم شوند تا ساختمان‌ها به سمت ایمنی روند؛ البته ما دست از کار نکشیدیم و آتش‌نشانی کاملاً آماده در برابر دستورالعمل‌هاست.

    داوری بیان داشت: به همین منظور در مناطق 11 و 12 حدود هفت پاساژ ناایمن پلمپ کردیم که البته با مراجعات و پیگیری‌های لازم رفع پلمپ شدند و امیدواریم خود مردم اهمیت این موضوع را قبل از وقوع حادثه و آسیب‌های جانی و مالی درک کنند.

    وی بیان داشت: ما برای جلوگیری از معضلات زلزله باید آمادگی داشته باشیم تا شاهد حداقل آسیب‌ها در شهرمان باشیم؛ چون اگر بخواهد آن خرابی بزرگ رخ دهد شرایط بسیار سخت خواهد شد.

    مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران افزود: به موازات پیشگیری از نظر تجهیزات و ایمنی سازمان آماده سرویس‌دهی و کمک‌رسانی است و بخش شهروندی و آتش‌نشان داوطلب با سابقه ده ساله خود منتظر حادثه نمانده و اقدامات و آموزش‌های لازم را شروع کرده و بازتاب خوبی هم از این مورد کسب کرده‌ایم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو