مدیران خودروعصر اعتبار

رییس شورای شهر تهران:

آمادگی شورایی ها برای ارتقاء ایمنی پایتخت

عصر ساختمان- رییس شورای شهر تهران نسبت به بروز شایعات درباره حادثه سانچی که در راستای اعتماد عمومی است هشدار داد.

آمادگی شورایی ها برای ارتقاء ایمنی پایتخت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز در ابتدای جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به حادثه نفتکش سانچی، این سانحه را به همه هموطنان تسلیت گفت و افزود: وقوع این سانحه تلخ در آستانه سالگرد پلاسکو نشان می‌دهد که مسئله آسیب‌پذیری در ایمنی معضل جدی است که ربطی هم به ساختمان، هواپیما، دریا و .. هم ندارد.

    وی با بیان اینکه پیش بینی لایحه‌های ایمنی یکی از روش‌هایی است که می‌توان از بروز سوانح جلوگیری کرد، گفت: با استفاد از سیستم‌های جایگزین کنترلی از بروز حوادث جلوگیری می‌کنیم. هرچند پیش از قضاوت درمورد حادثه سانچی باید منتظر رمز گشایی جعبه سیاه باشیم هرچند مشخص شدن علت حادثه، عزیزان از دست رفته را به خانواده‌هایشان بازنمی‌گردد.

    وی با یان اینکه باید مراقب عدم شایعه در فضای مجازی و سناریو سازی برخی جریان‌های مترود باشیم گفت:  این شایعات با هدف القاء تشویش ، نگرانی و بدگمانی به مردم است که در نتیجه سرمایه اجتماعی را کاهش می دهد.

    رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه اعضای شورا آمادگی خود را برای پیگیری ارتقاء ایمنی در شهر اعلام می‌کنند، گفت: به سالروز خروج شاه از کشور نزدیک می‌شویم و باید بگویم سرنوشت دیکتاتورهایی که در زمان مناسب حاضر به شنیدن صدای ملت خود نیستند شامل محمد رضا پهلوی نیز شد و زمانی وی صدای مردم را شنید که دیگر دیر شده بود. سرنوشت پهلوی‌نشان داد که ایستادن در برابر مردم وانتظارات نتیجه‌ای جز شکست ندارد و بدترین نوع شکست شکست خوردن از مردم و ذلت بارترین طرد شدن، مطرود گشتن از مهین است.

    وی با بیان اینکه امروز نزدیک به چهار دهه از خروج شاه از کشور می گذرد گفت: امروز نیز ساختار مردم سالار و انعطاف پذیر جمهوری اسلامی این ظرفیت را دارد که درجهت کاهش مشکلات و توجه به اعتراضات به حق مردم،‌ تغییرات لازم را انجام دهد و همانگونه که در حوادث اخیر شاهد بودیم با وجود حمایت بیگانگان مردم از همراهی با اقدامات غیر قانونی به بهانه اعتراض خودداری کردند و منتظر اقدامات اصلاحی از سوی مسئولان هستند.

    وی با بیان اینکه قانون مداری ، انصاف  و تعامل از ویژگی‌های اصلی اقدامات اصلاحی است که امیدواریم در عرضه اجرا به زودی محقق شود، گفت:  شرط موفقیت اصلاحات نگاه واقع‌بینانه کارشناسی و پرهیز از بخشی نگری است که امیدواریم شاهد این نوع اقدامات اصلاحی در سطح کشور و مدیریت شهری تهران باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار