مدیران خودروعصر اعتبار

صدراعظم نوری:

هیچ مجوزی برای ساخت و ساز در سرخه حصار داده نمی شود

عصر ساختمان- عضو شورای شهر تهران گفت: شهرک زیتون در امتداد پارک سرخه حصار قرار دارد و هرگونه ساخت و ساز در آنجا بدون مجوز و بصورت غیرقانونی است.

هیچ مجوزی برای ساخت و ساز در سرخه حصار داده نمی شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  زهرا صدراعظم نور درباره ساخت و ساز غیررسمی در شهرک زیتون گفت: شهرک زیتون یک منطقه حفاظت شده است زیرا در امتداد پارک سرخه‌حصار که یک پارک ملی است قرار دارد و هرگونه ساخت و ساز در آنجا ممنوع است.

    صدراعظم نوری افزود: در یک مرحله زمانی به خاطر سیاست‌های اشتباه اتخاذ شده ساخت و سازهایی در شهرک زیتون صورت گرفته است یکسری از افراد سودجو و در واقع افرادی که منافع فردی را بر منافع عمومی ترجیح می دهند مبادرت به ساخت‌ و سازهای غیر مجاز کردند.

    وی خاطر نشان کرد: ساخت و سازهای غیر رسمی بیشتر در زمان‌هایی صورت می‌گیرد که امکان نظارت و کنترل نیست به عنوان مثال این افراد شبانه ساخت و ساز می‌کنند در صورتی که هیچگونه مجوز و پروانه ساختی ندارند و به اینگونه ساختمان‌ها پایان کار داده نمی‌شود.

    عضو شورای شهر با تأکید بر اینکه جلوگیری از ساخت و ساز غیر رسمی کار مشترک بین شهرداری منطقه و نیروی انتظامی و سازمان حفاظت از محیط زیست است گفت: باید از ساخت و سازهای غیر رسمی جلوگیری شود و اگر هر کدام از این سازمان‌ها کوتاهی کنند و یا به وظایف خود عمل نکنند زمینه برای تخلف افراد فراهم می‌شود.

    صدراعظم نوری در مورد پیشروی ساخت و سازهای غیرمجاز تا تپه روبه‌رویی سرخه حصار گفت: از شهرداری منطقه 13 می‌خواهیم تا گزارشی در این باره به ما بدهد.

    وی تصریح کرد: عده‌ای شروع به ساخت یک چهاردیواری می‌کنند و سپس این چهار دیواری را توسعه می‌دهند و پس از آن مطالبه خدمات می‌کنند که ما خانه داریم و در اینجا زندگی می‌کنیم چرا آب، برق و مخابرات و غیره به ما تعلق نمی‌گیرد.

    عضو شورای شهر گفت: طبق تعاملی که بین شهرداری، نیروی انتظامی، دادگستری و حفاظت از محیط زیست است هیچگونه مجوزی به این افراد تعلق نمی‌گیرد و هیچگونه خدماتی به آن‌ها داده نمی‌شود.

    صدراعظم نوری افزود: طبق طرحی به تمام کسانی که ساکن شهرک زیتون هستند زمینی در پردیس تهران تعلق می‌گرفت اما این افراد به دلیل اینکه دلال‌ها و افراد واسطه‌ای در اینجا حضور دارند گفتند زمین شهرک زیتون ارزش بیشتری دارد و در صورت ساخت و ساز ارزش افزوده زیادی به ما تعلق می گیرد که این ارزش معادل زمینی که در پردیس به ما تعلق می‌گیرد نیست و حاضر به جابه‌جایی نشدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار