مدیران خودروعصر اعتبار

آخوندی:

طرح مسکن مهر، شهربرانداز است

عصر ساختمان:عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی یکبار دیگر گفته است که مسکن مهر طرحی است که چهار دولت بعدی هم از اتمام مسکن عاجزند، زیرا طرح مسکن مهر طرح «شهر برانداز» است.

طرح مسکن مهر، شهربرانداز است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از اعتماد، هرچند در این مدت پیشرفت مسکن مهر قابل توجه بود و منجر به واگذاری بسیاری از این آپارتمان‌های ساخته شده به متقاضیان آن شد اما هنوز هم انتقادهای وزیر راه به این پروژه ادامه دارد. 

    وی که یکی از پر انتقاد‌ترین و پرکارترین وزرای کابینه به علت درگیری شدید پروژه‌های عمرانی این وزارتخانه با زندگی اجتماعی مردم است روز گذشته باز هم لب به انتقاد از پروژه مسکن مهر گشود و این‌بار در تعریف جدید از این پروژه، «مسکن مهر را به قفسه‌ای تشبیه کرد که انسان‌ها در کنار هم زندگی می‌کنند.»

    «مسکن مهر تصویری است از انسان‌هایی که کالا هستند و می‌توانید در هر جایی از این سرزمین آنها را در قفسه جا دهید. نه مساله شهر را می‌بینید، نه مقام انسان را و نه ساختار اجتماعی را، فقط یک‌سری قفسه است که می‌توانید در آن هم کالا بگذارید و هم انسان. ایران شهر ما در وضعیت پرچالشی به‌سر می‌برد. در زمستان می‌بینیم که امکان نفس کشیدن در تهران با مشکل جدی مواجه است. تهران چه از لحاظ منابع زیستی و چه روابط اقتصادی مشکلات جدی دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی