مدیران خودروعصر اعتبار

‌مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

طرح «منظومه روستایی» بنیاد مسکن تهیه می‌شود

عصر ساختمان- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از تهیه طرح «منظومه روستایی» از سوی بنیاد مسکن با وجود کمبودهای منابع مالی خبر داد.

طرح «منظومه روستایی» بنیاد مسکن تهیه می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، حمیدرضا مومنی عصر امروز در نشست با دهیاران جزیره قشم ضمن قدردانی از همکاری و هماهنگی تلاش‌های رئیس شورای شهرستان قشم برای برگزاری این نشست، اظهار داشت: در حال حاضر بنیاد مسکن با وجود تمامی کمبودهای مالی مشغول تهیه طرح «منظومه روستایی» است.

    وی ادامه داد: هیچ فاصله‌ای بین تمامی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در قشم به مردم خدمت می‌دهند، وجود ندارد و همه در یک تیم با هدف رفع مشکلات مردم و ایجاد اشتغال مشغول خدمت هستیم.

    ‌مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تأکید بر برنامه‌ریزی دقیق افزود: باید به سرمایه‌گذاران اطلاعات کامل، صحیح و دقیق بدهیم تا بتوانند با علم و دانش سرمایه‌گذاری کنند و باید نسبت به تمامی سرمایه‌گذاران پاسخگو باشیم.

    مومنی با اشاره به این جمله که؛ کلید برنامه‌ریزی ما در قشم، توجه به توسعه متوازن در این منطقه است، گفت: در کشور مشکل منابع نداریم، مشکل ما مشکل مدیریت است و این مسئله در قشم نیز وجود دارد، تلاش کنیم تا بهترین میراث ‌مدیریتی را از خود به‌جای بگذاریم.

    به گفته وی، یکی از پالایشگاه‌های قشم 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و مابقی پروژه‌های نفتی نیز در قشم به سرعت در حال اجرا هستند.

    مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: اسکله‌های نفتی، بهداشت و‌ درمان، آبرسانی به روستاها و فعالیت‌های بی‌شمار حوزه اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و زیرساختی، توسعه سالن ترانزیت و احداث‌ برج مراقبت فرودگاه، کشاورزی، شیلات و پرورش میگو، توسعه مسیرهای مواصلاتی و توجه ویژه به حوزه گردشگری در برنامه عملیاتی این سازمان است.

    مومنی در حوزه گردشگری به پروژه تبدیل مسافر به گردشگر اشاره و ابراز داشت: بیش از 7 هزار اشتغال‌زایی از ابتدای سال ایجاد شده‌است.

    وی با طرح این سوال که دهیاران پس از این جلسه پاسخ دهند که جوانان بیکار روستا چند نفر و دارای چه تخصص‌ها و علائق کاری هستند، بیان داشت: ظرف 6ماه آینده با اطلاعاتی که به ما خواهید داد برنامه عملیاتی تولید اشتغال برای تمامی روستائیان را تدوین و به مرحله اجرا خواهیم رساند.

    این مسؤول با بیان اینکه اشتغال و تولید به‌عنوان دو تاکید جدی مقام معظم رهبری، دو محور اصلی تمامی برنامه‌های سازمان منطقه آزاد قشم است، گفت: حرف‌های منفی و ناامیدکننده را به دل خود راه ندهید، به مردم خدمات ارائه شده را گزارش دهید تا امیدوار زندگی کنند، چراکه ما آمده‌ایم تا از روی دوش مردم باری را برداریم، همه کمک کنید تا رضایت مردم را به حداکثر برسانیم، ما نسبت به تمام مردم مسؤول هستیم.

    مومنی ادامه داد: نظافت روستاها،  توجه به سیما و‌ منظر شهری و استانداردسازی تابلوها جزو تکالیفی است که باید تا پیش از آغاز سال جدید اتفاق بیافتد تا قشم با منظری زیبا پذیرای گردشگران و مسافران نوروزی باشد.

    وی در پایان ضمن اعلام آمادگی برای رفع مشکلات روستاها توسط منطقه آزاد، خاطرنشان کرد: به تازگی کار جهادی را در درگهان آغاز کرده‌ایم تا مشکلات مردم درگهان را به‌صورت ویژه بررسی و رفع کنیم و‌  با سرعت این کار در حال اقدام است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار