مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر کشور:

ساخت بناهای هوشمند باید در دستور کار قرار گیرد

عصر ساختمان- معاون هماهنگی امور عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه ساختمان های کشور باید شناسنامه فنی داشته باشند تاکید کرد: باید ساخت بناهای هوشمند را در دستور کار قرار دهیم تا شاهد حوادثی همچون پلاسکو نباشیم.

ساخت بناهای هوشمند باید در دستور کار قرار گیرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، سید محمد علی افشانی روز سه شنبه در شورای اداری استان تهران کنترل ساختمان سازی و نظارت بر آن را از مهمترین وظایف معاونت عمرانی استانداری تهران ذکر کرد و افزود: در کنار این وظیفه مهم باید به اصلاح بافت فرسوده که مورد تاکید رهبری و دولت است توجه ویژه کرد.
    وی همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و واگذاری طرح های تملک دارایی که از مهمترین بخش های سیاست اقتصاد مقاومتی است را از دیگر اولویت های معاونت عمرانی استانداری تهران ذکر کرد.
    به گفته افشانی حاشیه نشینی نیز از جمله معضلات استان تهران است که بخاطر بی توجهی به حفظ بافت روستایی مناطق مختلف کشور و ایجاد نکردن شغل برای روستانشینان ایجاد شده است.
    معاون هماهنگی امور عمرانی وزیر کشور بر تدوین سند توسعه روستایی تاکید کرد و افزود: راه مقابله با حاشیه نشینی تقویت و ترویج روستانشینی و ایجاد مشاغل مناسب برای روستانشینان است.
    افشانی بر بهره گیری از ظرفیت نخبگان دانشگاهی در انجام امور فنی و عمرانی تاکید کرد و ادامه داد: بهره گیری از نیروی انسانی با دانش، که دل در گرو ایران و آرمان های آن دارد راه نجات کشور است.
    رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور پاک دستی را از ویژگی های اصلی مدیران در نظام اسلامی دانست و افزود: مسئولان باید قدر فرصت خدمتگزاری به مردم را که خدا در اختیار آنان قرار داده بدانند و از آن برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.
    هفتمین نشست شورای اداری استان تهران با دستور کار معارفه و تکریم معاون عمرانی استانداری تهران با حضور افشانی معاون هماهنگی امور عمرانی وزیر کشور، محمد حسین مقیمی استاندار تهران، معاونان، مدیران ادارات استان تهران، فرمانداران، شهرداران و بخشداران شهرستان های استان تهران برگزار شد.
    در این نشست از خدمات حسن کریمی معاون سابق عمرانی که به عنوان معاون وزیر ورزش و جوانان منصوب شده است قدردانی و احمد تواهن که پیش از این مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران بود به عنوان معاون عمرانی معرفی شد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار