مدیران خودروعصر اعتبار

ورود کمیسیون عمران مجلس برای رفع مشکلات مسکن مهر پردیس

عصر ساختمان- عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه نرخ مالیات و بیمه واحدهای مسکن مهر مشخص شده است، گفت: تفاوت نرخ مالیات در واحدهای مسکن مهر تخلف از قانون است.

ورود کمیسیون عمران مجلس برای رفع مشکلات مسکن مهر پردیس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، شادمهر کاظم زاده  با انتقاد از بلاتکلیفی مالکان مسکن مهر پردیس، گفت: در حال حاضر اختلاف ایجاد شده در خصوص میزان پرداخت مالیات این واحدها به نزاعی منجر شده که تاخیر در بهره برداری از آن ها را رقم زده است.

    عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه میزان پرداخت مالیات و بیمه واحدهای مسکن مهر مشخص شده است، افزود: مالیات برای هر واحد مسکن مهر رقمی در حدود 300 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

    هدف از کلنگ زنی مسکن مهر خانه دار شدن اقشار ضعیف بود

    نماینده مردم ایلام، دره شهر و آبدانان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه واحدهای مسکن مهر برای خانه دار شدن اقشار ضعیف جامعه کلنگ زنی شده است، تصریح کرد: همه شرایط این واحدها برای تسهیل خانه دار شدن جامعه هدف آسان گرفته شده اکنون نیز اختلافات ایجاد شده در مسیر تعیین نرخ مالیات بی معنا است.

    کاظم زاده با انتقاد از تفاوت هایی که در نحوه تحویل واحدهای مسکن مهر به مالکان ایجاد شده است، گفت: اینکه برخی واحدهای مسکن مهر با نرخی مالیاتی مشخص تحویل مالکان شود و برخی دیگر به این نحو نباشد تخلف از قانون است.

    وی با بیان اینکه تاخیر ایجاد شده در تحویل واحدهای مسکن مهر باید به نحوی جبران شود، افزود: اینکه در تحویل این واحدها با توجه به تاخیر صورت گرفته باز هم بهانه تراشی صورت بگیرد به طور حتم به ضرر مردم می انجامد.

    مسکن مهر پردیس نیز مانند سایر واحدهای این طرح تکمیل شود

    این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: باید رویه ای که برای تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر در سراسر کشور در پیش گرفته شد برای واحدهای مسکن مهر پردیس نیز اعمال شود.

    عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس دهم، یادآور شد: در صورتی که روند تکمیل واحدهای مسکن مهر پردیس باز هم با اختلال مواجه شده و تاخیر در تحویل به مالکان رخ دهد کمیسیون عمران مجلس ورود خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار