مدیران خودروعصر اعتبار

قطع گاز و افت فشار نداشتیم + نکات ایمنی

عصر ساختمان- سخنگوی شرکت ملی گاز ایران ضمن تشریح آخرین میزان گاز مصرفی کشور از مردم درخواست کرد نکات ایمنی را برای جلوگیری از هرگونه نشت گاز رعایت کنند.

قطع گاز و افت فشار نداشتیم + نکات ایمنی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، مجید بوجارزاده با بیان این‌که 18 استان کشور درگیر بارش برف هستند، گفت: طبق آخرین آماری که اعلام شده 500 میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی، 100 میلیون مترمکعب در نیروگاه‌ها و 100 میلیون مترمکعب در بخش صنعتی استفاده شده است.

    وی با تاکید بر این‌که مشکلی در شبکه گازرسانی کشور گزارش نشده است، اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که در طول یک سال گذشته انجام شده و بهره‌برداری از خط لوله دامغان - نکاء و تکمیل بخشی از خط ششم سراسری در غرب و جنوب غربی کشور تاکنون مشکلی در زمینه‌ گازرسانی و افت فشار گزارش نشده است.

    سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با بیان این‌که پیش بینی می‌شود بارش برف تا چهارشنبه ادامه داشته باشد، اظهار کرد: با توجه به ادامه بارش برف و کاهش دما پیش بینی می‌شود مصرف گاز به 550 تا 560 میلیون مترمکعب برسد.

    بوجارزاده از مردم درخواست کرد که نکات ایمنی را رعایت کنند و گفت: مردم باید دودکش و مسیر دودکش را بررسی کنند که دچار مشکل و خفگی نشوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی