مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار تهران:

به طرح‌های هتلداری و گردشگری مجوز داده شود

عصر ساختمان- استاندار تهران در جلسه کارگروه تخصصی شهرسازی و امور زیربنایی استان تهران تاکید کرد: باید به طرح‌های بوم‌گردی در کویر مجوز داده شود و همه خدمات مورد نیاز آنها تامین شود، زیرا با سیاست‌های زیست محیطی دولت مغایرتی ندارد.

به طرح‌های هتلداری و گردشگری مجوز داده شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، محمدحسین مقیمی در جلسه کارگروه تخصصی شهرسازی و امور زیربنایی با اشاره به ضرورت ایجاد انگیزه و علاقه‌مندی برای سرمایه‌گذاران براساس قانون گفت: برای اشتغالزایی در استان باید براساس مر قانون و سیاست‌های دولت عمل کنیم و از خطوط قرمز محدودیت‌ها عبور نکنیم.

    وی با بیان اینکه ایجاد صنایع جدید و آلاینده تا شعاع ١٢۰ کیلومتری استان تهران طبق قانون ممنوع است، اظهار داشت: در راستای ایجاد صنایع غیر آلاینده و صنایع «های تک» (فناوری برتر و تکنولوژی پیشرفته)، برای اشتغال‌زایی باید به کشاورزی و گردشگری در استان توجه کنیم.

    مقیمی با تاکید بر اینکه کارشناسان در استان تهران باید به توسعه گردشگری اهمیت دهند، تصریح کرد: باید به طرح‌های بوم‌گردی در کویر مجوز داده شود و همه خدمات مورد نیاز آنها تامین شود، زیرا با سیاست‌های زیست محیطی دولت مغایرتی ندارد.

    استاندار تهران ادامه داد: برای اشتغالزایی در استان تهران به طرح‌‌‌هایی که در حوزه گردشگری، هتلداری و کارهای خدماتی ارائه می‌شود، اگر محدودیت خاصی در میان نیست، لازم است با تسهیل و تسریع بیشتر مجوز داده شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی