مدیران خودروعصر اعتبار

برگزاری نشست تخصصی «اقتصاد شهر از منظر رسانه»

عصر ساختمان- نشست تخصصی «اقتصاد شهری از منظر رسانه» از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و با همکاری انجمن علمی اقتصاد شهری روز سه‌شنبه و از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود.

برگزاری نشست تخصصی «اقتصاد شهر از منظر رسانه»
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، نشست تخصصی «اقتصاد شهری از منظر رسانه» و به منظور آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین پژوهش‌های صورت گرفته در حوزه اقتصاد شهری از سوی این دفتر و با همکاری انجمن علمی اقتصاد شهری برگزار می‌شود.

    برنامه‌های این نشست شامل دو بخش است: در بخش نخست ارائه چکیده 10 مقاله رسیده به دبیرخانه دومین همایش بین‌المللی اقتصاد شهری ایران با محورهای رویکرد شهرهای نوین، تأمین مالی شهری، گردشگری شهری، اشتغال در شهرها، اقتصاد گردشگری و زیست محیط شهرها ارائه خواهد شد.

    ریاست پانل دکتر حسین محمد پورزرندی ریاست انجمن علمی اقتصاد شهری ایران و اعضای اصلی پانل و هیات داوران عبارتند از: دکتر گیتا علی‌آبادی مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، دکتر سیدمحسن طباطبایی استاد دانشگاه تهران و دکتر حمیدرضا حسینی دانا عضو هیات علمی دانشگاه دماوند، مقاله‌های ارائه شده مورد ارزیابی و داوری هیات داوران قرار خواهند گرفت و مقاله‌های برگزیده انتخاب خواهند شد.

    در بخش دوم سخنرانی دکتر احمد شهیدان با عنوان «نقش فضای مجازی در مدیریت بحران» و جمشیدیان با عنوان «تأثیرات رسانه بر حاکمیت توسعه پایدار در شهرها» انجام می‌شود.

    این نشست روز سه‌شنبه (10 بهمن‌ ماه) از ساعت 13:30 الی 16:30 در سالن نشست‌های دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با حضور جمعی از پژوهشگران و استادان این حوزه برگزار می‌شود.

    به شرکت‌کنندگان در این نشست از سوی انجمن اقتصاد شهری ایران و دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها مشترکا گواهی حضور اعطا خواهد شد.

    از عموم علاقه‌مندان برای شرکت در این هم‌اندیشی دعوت به عمل می‌آید. خواهشمند است 15 دقیقه قبل از شروع نشست در محل حضور به هم رسانید.

    نشانی:‌ خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم، پلاک 11، تلفن 88730413

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی