مدیران خودروعصر اعتبار

لزوم استفاده از مشاوران خارجی در بخش فناوری ساخت بیمارستان‌‌ها

دانش ساخت بیمارستان در کشور رشد نکرده است‌

عصر ساختمان:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانش ساخت بیمارستان در ایران رشد نکرده و در بخش فناوری و دیگر بخش‌های ساخت و ساز باید از مشاوران خارجی استفاده کرد.

دانش ساخت بیمارستان در کشور رشد نکرده است‌
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز در حاشیه آغاز ساخت بیمارستان شماره 2 نمازی شیراز و دانشکده داروسازی این شهر اظهار داشت: این بدین معنا نیست که از خارج از کشور مصالح وارد شود بلکه باید از اطلاعات و تجارب آنان در ساخت و ساز استفاده شود.

    وی به ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز اشاره و بیان کرد: این دانشگاه به لحاظ برخورداری از نیروهای متخصص علمی در سطح کشور بسیار قابل اهمیت است و به همین منظور در حوزه سلامت باید با نگاه ویژ‌ه‌تری به دانشگاه علوم پزشکی شیراز توجه شود.

    وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساخت بزرگترین بیمارستان شماره 2 نمازی شیراز را یک فرصت ارزشمند برای این کلان‌شهر دانست و خواستار همکاری بیشتر مسئولان استانی و شهرداری شیراز در ساخت و بهره‌برداری این بیمارستان شد.

    قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: احداث و کلنگ‌زنی این بیمارستان پس از 2سال تلاش مسئولان استان فارس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ثمر نشسته و امروز شاهد آن هستیم که بزرگترین بیمارستان نمازی شماره 2 در محل بزرگراه حسینیال هاشمی در غرب شیراز کلگ‌زنی شد.

    وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین بر موضوع توریسم‌درمانی و برنامه‌ریزی ویژه بر روی این مهم در کلان‌شهر شیراز تاکید کرد.

    به گزارش تسنیم، دانشکده جدید داروسازی شیراز به مساحت 180 هزار مترمربع و با هزینه اولیه پیش‌بینی شده 40 میلیارد تومان، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به زمین زده شد.

    پس از اتمام ساخت با برآورد اولیه سه سال، دانشکده داروسازی به طور کامل به مکان جدید منتقل می‌شود. در این پروژه، 12 آزمایشگاه آموزشی هر‌کدام به مساحت 120 مترمربع که برای گروه‌های مختلف سم‌شناسی، میکروب‌شناسی، نانوتکنولوژی، طب سنتی و فارموکولوژی  پیش‌بینی شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار