مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل کمیته امداد استان قم خبر داد

خرید ۱۵۰ واحد مسکونی برای نیازمندان

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم از خرید ۱۲۰ واحد مسکونی برای نیازمندان در امسال خبر داد و گفت: این تعداد تا پایان سال به ۱۵۰ مسکن خواهد رسید و کمیته امداد برای خرید خانه ۴۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به مددجویان مورد حمایت دارای شرایط پرداخت می‌کند.

خرید ۱۵۰ واحد مسکونی برای نیازمندان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان قم، اکبر میرشکار در دیدار آیت‌الله صافی گلپایگانی گزارشی از فعالیت‌های این نهاد در 10 ماهه نخست امسال ارائه کرد.

    وی با اشاره به اینکه در استان قم 20 هزار خانوار مورد حمایت این نهاد هستند گفت: از این تعداد 15 هزار و 350 خانواده مستمری‌بگیر این نهاد هستند و بقیه از یک یا چند خدمت این نهاد بهره می‌برند.

    میرشکار از خرید 120 واحد مسکونی برای نیازمندان در امسال خبر داد و گفت: این تعداد تا پایان سال به 150 مسکن خواهد رسید و کمیته امداد برای خرید خانه 40 میلیون تومان کمک بلاعوض به مددجویان مورد حمایت دارای شرایط پرداخت می‌کند.

    مدیرکل کمیته امداد استان قم ارتقای سطح فرهنگی خانوارهای مورد حمایت را از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در قم اعلام کرد و افزود: آموزش‌های تربیتی خانواده و نماز و اعزام مددجویان مورد حمایت به سفرهای زیارتی کربلا و مشهد مقدس و اجرای طرح فلاح ازجمله این برنامه‌هاست.

    وی ادامه داد: امسال 800 نفر از مددجویان به کربلای معلی و هزار و 700 نفر به مشهد مقدس اعزام شدند.

    میرشکار با اشاره به طرح‌های مددکاری اسلامی و اداره بانوان گفت: این طرح‌ها در قم به‌صورت آزمایشی در حال اجرا هستند و در آینده در کشور عملیاتی خواهند شد.

    مدیرکل کمیته امداد قم با اشاره به اینکه ازدواج پایدار مددجویان از اهداف مهم این نهاد است گفت: در 10 ماه نخست امسال 673 کمک جهیزیه به نوعروسان مورد حمایت اهداشده است.

    وی از برگزاری جشن ازدواج 200 زوج سالمند خبر داد و گفت: این طرح برای پیشگیری از تنهایی و افسردگی سالمندان اجرا می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی