مدیران خودروعصر اعتبار

به منظور تبعیت از دستورالعمل ابلاغی وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت؛

رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود پروانه مهندسی خود را به نظام مهندسی بازگرداند

عصر ساختمان- رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود، اصل پروانه اشتغال به کار مهندسی خود را به سازمان تحویل داد.

رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود پروانه مهندسی خود را به نظام مهندسی بازگرداند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا یزدانی رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود  به دنبال ابلاغیه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر دستورالعمل اجرایی منع پذیرش یا قبول منافع متعارض در نامه‌ای به مهندس کامران رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آن استان، پروانه اشتغال به کار مهندسی خود را به آن سازمان بازگرداند.

    متن نامه فوق بدین شرح است: با سلام و احترام/ در اجرای دستورالعمل شماره 02 / 100 /57573 مورخ 1396.11.5 جناب آقای دکتر آخوندی مقام‌عالی وزارت راه و شهرسازی، به پیوست پروانه اشتغال به مهندسی خود به شماره 1930004652 را برای نگهداری در آن سازمان تقدیم می‌کنم.

    گفتنی است، پیش از این نیز در مجموعه وزارت راه و شهرسازی، به دنبال ابلاغیه دستورالعمل اجرایی منع پذیرش یا قبول منافع متعارض، مقامات وزارت راه و شهرسازی همچون عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان، محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی، منوچهر شیبانی‌اصل مدیرکل دفتر توسعه مهندسی، پروانه مهندسی خود را به سازمان نظام مهندسی ساختمان بازگرداندند تا به امانت نزد آن سازمان بماند و پس از خاتمه شمول دستورالعمل مذکور، عودت شود.

    همچنین اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز پیش از این، پروانه خود را به سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی عودت داد.

    دستورالعمل اجرایی منع پذیرش و یا قبول منافع متعارض در ارایه خدمات مهندسی ساختمان

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی