مدیران خودروعصر اعتبار

سازمان راهداری:

آماده ورود سامانه بارشی جدید به کشور هستیم

عصر ساختمان- رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با اشاره به سامانه بارشی که فردا وارد کشور می‌شود تاکید کرد: ادرات کل استان‌ها خود را برای باز نگاه داشتن جاده‌های کشور و انجام عملیات راهداری زمستانی آماده خواهند کرد.

آماده ورود سامانه بارشی جدید به کشور هستیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی­، داود کشاورزیان ­با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی­ ​­در مورد­­­پیش ‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی از فردا ­23 بهمن ماه به کشور گفت: این سامانه بارشی در روز دوشنبه از سمت شمال‌غرب و غرب وارد کشور می‌شود و بارش باران و برف را به همراه دارد که طبق گزارش سازمان هواشناسی این سامانه در روز سه‌شنبه تقویت شده و بخش‌های دیگر را هم دربر خواهد گرفت.

    وی افزود:‌ ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها با دریافت گزارش سازمان هواشناسی خود را برای باز نگاه داشتن جاده‌های کشور و انجام عملیات راهداری زمستانی آماده کرده اند. به طوری که بر اساس پیش‌بینی‌ها این سامانه تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت ماشین‌آلات راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تصریح کرد: تعداد بسیاری از ماشین‌آلات راهداری عمری بیش از 25 سال دارند و نمی‌توان انتظار عملکرد یکسری ماشین‌آلات نو از آن‌ها داشت.

    رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه «نوسازی ماشین‌آلات راهداری یک نیاز است» گفت: امیدواریم بعد از مشاهده بارندگی‌‌های اخیر،‌ دولت توجه بیشتری نسبت به نوسازی ماشین‌آلات راهداری داشته باشد.

    کشاورزیان ادامه داد: نگهداری جاری، زمستانی و اضطراری 225 هزار کیلومتر از راه‌های کشور به عنوان یک سرمایه مهم ملی و شریانی اقتصادی، اجتماعی و تأمین تجهیزات راهداری و بروزرسانی این تجهیزات، نیاز به اهتمام و توجه ویژه‌ و تأمین اعتبارات مورد نیاز از سوی مجلس شورای اسلامی و دولت دارد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی ­با اشاره به اقدامات برنامه‌ریزی‌شده سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای برقراری نظم در حین بارش‌های زمستانی گفت: در این مورد ­­می‌توان به آمادگی راهداران و حضور در محورها، عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی و اطلاع‌رسانی از طریق تلفن گویای 141، پایگاه اطلاع رسانی­www.141.ir، اپلیکیشن 141 به صورت صوتی مکتوب و پیام کوتاه،­همچنین زیرنویس شبکه های مختلف سیما به ویژه شبکه خبر و سایر رسانه‌ها اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار