مدیران خودروعصر اعتبار

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

آغاز ساخت ۱۶۳۲ واحد مسکونی در بندرعباس

عصر ساختمان- با حضور وزیر راه و شهرسازی، ساخت ۱۶۳۲ واحد مسکونی در ۱۵۰ هکتار زمین در شمال شهر بندرعباس برای کارمندان دولت که تاکنون زمین و واحد مسکونی دولتی دریافت نکرده اند، آغاز شد.

آغاز ساخت ۱۶۳۲ واحد مسکونی در بندرعباس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان هرمزگان از پروژه محوطه‌سازی 150 هکتاری بندرعباس بازدید به عمل آمد.

    به گفته غلامحسن شیری مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان، قرار است در این محوطه که در شمال شهر بندرعباس قرار دارد 1632 واحد مسکونی در 4 فاز ساخته شود و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد. در فار نخست آن 316 واحد مسکونی در 25 هکتار، در فاز دوم 349 واحد در 50 هکتار، در فاز سوم 777 واحد مسکونی در 75 هکتار و در فاز چهارم نیز 190 واحد مسکونی در 30 هکتار ساخته خواهند شد و در فواصل زمانی مختلف مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

    مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین یادآور شد: کارمندان دولت در استان هرمزگان که تاکنون موفق به دریافت زمین و واحد مسکونی از ارگان‌های خود نشده‌اند در این طرح، واجد شرایط هستند و ثبت‌نام شده‌اند.

    گفتنی است، در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان هرمزگان، 19 پروژه بندری و دریایی افتتاح شد.

    همچنین روابط عمومی اداره کل راه و شهراسزی استان هرمزگان از قول مهندس غلامحسین شیری مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان نوشت: پروژه 150 هکتاری در ضلع جنوبی آزاد راه شهید رجایی واقع شده است که در اجرای آن قطعه های مسکونی، آموزشی، فرهنگی، مذهبی، ورزشی و تجاری در نظر گرفته شده است.

    وی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح گفت: به دلیل کمبود زمین در شهر بندرعباس بعضا شاهد قیمت بالایی در بندرعباس هستیم که ما تلاش کردیم با آماده سازی زمین، شرایط را برای فروش آن و ساخت و ساز فراهم کنیم.

    به گفته وی، اجرای این عملیات حباب قیمت ها را می شکند و توسعه شهر به طور متوازنی شکل خواهد گرفت.

    شیری ادامه داد، در اجرای این پروژه تمامی زیرساخت ها نیز در نظر گرفته شده است که در زمان تحویل این امکانات برای خریداران فراهم خواهد بود.

    وی همچنین با اشاره به دیگر پروژه های آماده سازی گفت: آماده سازی زمین 350 هکتاری نیز آغاز شده که طبق برنامه ریزی قرار است در قالب زمین های ویلایی در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

    به گفته مدیرکل راه و شهرسازی با اجرای این طرح ها تا سال 1420 مشکل مسکن در هرمزگان بویزه شهر بندرعباس مرتفع خواهد شد.

    وی خاطر نشان کرد، در پروزه آماده سازی 150 هکتاری 1600 قطعه 300 متری در نظر گرفته شده که خانه ها تا 4 طبقه احداث می شوند.

    همچنین در اجرای طرح تمامی خدمات در نظر گرفته شده و شهر هوشمند از زمان اجرای طرح شاهد خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو