مدیران خودروعصر اعتبار

سرهنگ عباس‌نژاد مطرح کرد؛

جزئیات عملکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن

عصر ساختمان- فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن، اقدامات یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در رفع تصرف اراضی دولتی و عمومی در دی‌ماه سال جاری در کشور را تشریح کرد و گفت: در دیماه سال جاری، ۲فقره حکم قطعی و ۳ فقره رفع تعرض در سراسر کشور انجام گرفت و زمین‌های دولتی به ارزش بالغ بر یکهزار و ۱۸ میلیاردتومان آزادسازی شد.

جزئیات عملکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سرهنگ عباس‌نژاد فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن اهم اقدامات آن یگان را در دی‌ماه 96 در استان‌های مختلف تشریح کرد.

    سرهنگ عباس‌نژاد اقدامات یگان حفاظت را در استان‌های مرکزی، یزد، مازندران و جنوب کرمان توضیح داد و گفت: در جنوب استان کرمان دو فقره تعرض به اراضی دولتی در متراژهای 15هزار و 50 هزار مترمربع انجام شد که طی اقدامات یگان حفاظت از ادامه تصرف جلوگیری بعمل آمد و اراضی به حالت اولیه برگشت.

    فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: ارزش ریالی اراضی متصرفی به مساحت 15هزار مترمربع 5 میلیاردتومان و اراضی 5 هزار متری نیز یک میلیاردریال تخمین زده شد که در مجموع از تعرض به 20 هزار مترمربع به ارزش 6 میلیاردتومان در جنوب کرمان ممانعت شد.

    عباس‌نژاد همچنین از تعرض به یک فقره اراضی دولتی در استان مازندران به مساحت 3هزار مترمربع خبر داد و افزود: در اجرای قانون آیین دادرسی کیفری(جرایم مشهود) از ادامه تصرف زمین فوق که ارزش آن 4 میلیارد و 500 میلیون تومان بود جلوگیری شد.

    وی از اجرای دو فقره حکم قطعی در استان‌های یزد و مرکزی نیز خبر داد و گفت: در شهرستان یزد پس از تهیه برآوردهای اطلاعاتی، عملیاتی و انتظامی و همچنین هماهنگی با فرماندهی انتظامی شهرستان، با بهره گیری از 3 نفر نیروی یگان و یک نفر نیروی سازمان و حضور نماینده حقوقی اداره کل نسبت به اجرای حکم قلع و قمع اقدام شد.

    عباس‌نژاد ادامه داد: حکم قلع و قمع در شهرستان یزد، در مساحتی بالغ بر 20هزار مترمربع انجام شد که ارزش آن بالغ بر 8 میلیاردتومان تخمین زده می شود.

    فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن همچنین گفت: در اجرای حکم قطعی استان مرکزی شهرستان دلیجان از 6 نفر نیروی یگان، 4 نفر نیروی سازمان و نماینده حقوقی اداره کل املاک و حقوقی کمک گرفته شد تا از زمین به مساحت 70 هزار مترمربع رفع تصرف صورت گرفت.

    به گفته وی، ارزش زمین مذکور در استان مرکزی یکهزار میلیاردتومان برآورد شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار