مدیران خودروعصر اعتبار

عضو شورای شهر تهران:

طرح شناسنامه باغات زودتر به شورا ارسال شود

عصر ساختمان- عضو شورای شهر تهران گفت: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تا هر اندازه که طرح شناسنامه باغات تهیه شده آن را برای تصویب به شورای شهر ارسال کند.

طرح شناسنامه باغات زودتر به شورا ارسال شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، آرش حسینی میلانی در چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری بیان داشت: به رویکرد بدبینانه نسبت به سازمان‌های مردم‌نهاد به ویژه سمن‌های فعال در حوزه محیط زیست، اعتراض دارم.

    وی افزود: باید به سمن‌ها برای انجام فعالیت های تخصصی و انتقادی اعتماد کنیم، برخی از اظهارات نسبت به فعالیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه محیط زیست طی روزهای اخیر حاکی از بی‌اعتمادی برخی از مسوولان است که این دیدگاه به هیچ وجه راهگشا نیست.

    عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه جوانان دوستدار طبیعت  و متخصص، به صورت حرفه‌ای یا داوطلبانه در دشت ها و کوه‌ها در حال فعالیت برای کمک به محیط زیست هستند، تصریح کرد: دیدگاه‌های امنیتی و پر ابهام نسبت به فعالیت‌ سازمان‌های مردم‌نهاد موجب تضعیف حفاظت و احیاء محیط زیست خواهد شد.

    میلانی تاکید کرد: از مقامات قوه قضاییه می‌خواهم برای افراد دستگیر شده دسترسی آزاد و قانونی به وکلای دادگستری  را فراهم کنند و رسیدگی عادلانه و منصفانه صورت بگیرد.

    وی با اشاره به اهمیت شناسنامه باغات خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته من از مجتمعی بازدید داشتم که به خاطر بارش برف سنگینی که صورت گرفته بود، اعضای هیات مدیره این مجتمع بدون هماهنگی با شهرداری اقدام به قطع تعدادی از درختان این مجتمع کرده بود.

    رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران افزود: آمار مختلفی درباره قطع و سقوط درختان این مجتمع بین 80 تا 200  عنوان شده  است. با این حال ما منتظر بررسی نهایی شهرداری دراین باره هستیم.

    میلانی با اشاره به موضوع شناسنامه باغات ابراز داشت: تا زمانی که طرح شناسنامه باغات توسط شهرداری به شورای شهر برای بررسی و تصویب ارسال نشود دچار ابهام‌های آماری در رابطه با فضاهای سبز مجتمع‌ها و سایر باغات خواهیم بود.

    وی بیان کرد:  متاسفانه اهالی این مجتمع مشکلات متعددی داشتند به طور مثال برای آبیاری فضای سبز این مجتمع، اهالی پول بسیاری پرداخت می‌کنند و شهروندان انتظار مساعدت برای حل این موضوع داشتند.

    عضو شورای شهر تهران در پایان بیان داشت: شهرداری منطقه 16 ضمن تلاش برای رسیدگی و حل مشکلات محیط زیستی این مجتمع باید بررسی دقیق نسبت به درختان و فضای سبز این مجتمع و دیگر مجتمع‌ها داشته باشد و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری نیز تا هر اندازه که طرح شناسنامه باغات تهیه شده آن را برای تصویب به شورای شهر ارسال کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو