مدیران خودروعصر اعتبار

فراخوان دادگاه برای بازدید از نگین غرب

تسویه نقدی با ۱۰۰ نفر از مالباختگان بزرگترین کلاهبرداری مسکن

عصر ساختمان- طبق اعلام دفتر دادگاه شعبه ۳۶ تجدیدنظر، در آبانماه گذشته با حدود ۱۰۰ نفر از مالباختگان پرونده کلاهبرداری نگین غرب، تسویه حساب نقدی شده است.

تسویه نقدی با ۱۰۰ نفر از مالباختگان بزرگترین کلاهبرداری مسکن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرآنلاین، پرونده کش دار و خاک خورده کلاهبرداری از هزاران نفر در پروژه انبوهسازی نگین غرب، هر ماه، لاغرتر می شود چون در نوبتهای مختلف تعدادی از مالباختگان به صورت نقدی، طلب خود را از دادگاهی که به این پرونده رسیدگی می کند، دریافت می کنند.

    با این وجود هنوز هم برخی از مالبختگان در کامنتهایی که در سرویس مشکلات مردم می گذارند، می گویند تکلیف آنها روشن نشده. مثلا یکی از مخاطبان که خود را عضو نگین غرب معرفی کرده، اینطور مشکل خود را بیان کرده است: لطفا از حاج اقا زرگر رییس شعبه 36 دادگاه تجدید نظرپرسیده شود تکلیف 5 هزار نفرشاکیان نگین غرب که 15 سال است منتظر خانه دار شدن میباشند کی روشن میشود؟ طبق وعده قبلی حاج اقا زرگر قرار بود از فروش قسمتی از املاک متهم برای شاکیان ساخت و ساز شودو همچنین قرار بود تا پایان شهریور ماه امسال پرونده مختومه شود.

    طبق محتویات سایت دفتر شعبه 36 دادگاه که به این پرونده رسیدگی می کند، در آبانماه گذشته نزدیک به 100 نفر از مالبختگان به صورت نقدی تسویه حساب شده اند.
    اطلاعیه های شماره 186، 187 و 188 نشان می دهد با این تعداد از مالباختگان جهت تسویه حساب نقدی، توافق شده و آنها به پول خود رسیده اند. در سالهای اخیر، این شعبه، به دفعات با صدور اطلاعیه هایی از مالباختگان درخواست کرد برای تسویه حساب نقدی مراجعه کنند.
    همچنین دادگاه رسیدگی کننده به پرونده در آبانماه گذشته، اطلاعیه مهمی را صادر کرد که طبق آن، با توافقی که دادگاه با شهرداری منطقه کرده است 965 واحد این مجتمع به صورت نهایی، جهت ساخت و ساز تصویب شد و طبق اعلام دادگاه، ساکنان بلوکهای مختلف این مجتمع برای آشنایی با وضعیت ساخت و ساز در تاریخهای اعلام شده به این مجتمع بروند.

    اطلاعیه شماره 185 دادگاه
    قابل توجه مشترکین محترم پروژه مروارید غرب
    سلام علیکم،
    احتراماً، با نظر به حصول توافق با شهرداری منطقه در خصوص تعیین تکلیف 459 واحد مازاد بر پروانه (690 واحد دارای پروانه بوده است) و حذف واحدهای تعریف شده در طبقه همکف و تبدیل آن به فضای لابی و اجتماعات و نهایی نمودن تعداد واحدها به 965 واحد و همچنین حذف 203 مشترک مازاد بر ظرفیت و ایجاد تناسب بین مشترکین و واحدهای تعریف شده، همچنین انتخاب مشاور مجرب و بررسی و رفع نقص از نقشه‌های ابنیه و تأسیسات، همچنین عارضه‌یابی از بناهای اجرا شده و سرانجام عقد قرارداد با پیمانکاران مجرب و تشدید عملیات اجرایی، هم اکنون پروژه مذکور با سرعت مناسبی در حال اجراء قرار دارد، در این مرحله در نظر می‌باشد، ضمن دعوت از اعضاء پروژه و ارائه گزارش مصور از پروژه، مقدمات انتخاب اعضاء هیئت مدیره بلوکها با هدف امکان ارتباط تنگاتگ بین اعضاء و عوامل مدیریتی و اجرایی پروژه فراهم آید، با این مقدمه پیرو تماس تلفنی از مشترکین مربوطه تقاضا میشود، مطابق جدول ذیل در زمانهای تعیین شده در محل پروژه واقع در بزرگراه حکیم، خیابان پیامبر حضور بهم رسانند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان ( https://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار