مدیران خودروعصر اعتبار

در حاشیه نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات؛

فروش ویژه ۴۰۰ مجمتع مسکونی در تهران

عصر ساختمان:رئیس اتحادیه املاک استان تهران گفت: انبوه‌سازان ۴۰۰ مجتمع مسکونی یک تا ۱۰۰ واحدی را در تهران با تخفیف و اقساط می فروشند.

فروش ویژه ۴۰۰ مجمتع مسکونی در تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از صدا و سیما ، حسام عقبایی سومین نمایشگاه املاک و مستغلات از چهارم تا هفتم اسفند ماه امسال با هدف جلب  توجه به بازار مسکن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

    وی با بیان اینکه این نمایشگاه همه روزه از ساعت 10 تا 18 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران در سالن های6و7 پذیرای حضور علاقمندان است گفت : تبیین اهمیت موضوع مسکن و جایگاه نخست آن در رشد، رکود و توسعه اقتصادی کشور، معرفی پهنه وسیع جذب سرمایه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مسکن و مستغلات در داخل کشور، جذب و هدایت سرمایه‌های داخلی و خارجی، معرفی توانمندی انبوه‌سازان و شرکت‌های بزرگ فعال در صنعت ساختمان، کمک به شفاف‌سازی گردش کار و عملکردهای مورد استفاده در بازار ساخت و ساز، ایجاد توازن و پایداری در قیمت ها و کمک به کنترل نرخ املاک و مستغلات کشور، معرفی روش‌های صنعتی سازی و توانمندی آن در ارتقای کیفیت، افزایش سرعت و کاهش هزینه تمام شده، معرفی ابزار و روش‌های نوین فروش در بخش املاک و مستغلات نیز از اولویت‌های برگزاری نمایشگاه است.

    عقبایی گفت: در این نمایشگاه مالکان و مدیران پروژه‌های سرمایه‌گذاری با معرفی بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در املاک شرایطی برای عرضه‌مطلوب املاک با امکان ارزیابی و مقایسه‌ بهتر را فراهم می‌کنند.

    وی با اشاره به حضور خارجی ها در نمایشگاه امسال گفت: این نمایشگاه امسال با همکاری اتحادیه کشوری مشاوران املاک و مجموعه بانیان امید کار خود را آغاز خواهد کرد و نمایندگانی از امارات متحده عربی، ترکیه، چین و ... نیز مشارکت فعال خواهند داشت و آخرین توانمندی خود را در معرض نمایش قرار خواهند داد.

    رئیس اتحادیه املاک استان تهران  گفت: از جانب سازندگان بزرگ داخلی املاک در نمایشگاه املاک و مستغلات ،انبوه سازان فروش ویژه داخل کشور خواهند داشت.

    عقبایی با اشاره به اینکه یکی از عوامل ناپایداری اقتصادی کمبود گردش مالی در کشور است ، تاکید کرد: عمده تولیدکنندگان ساختمان به دلیل نبود مشتری دچار رکود شده‌اند، از این رو تسهیلات ویژه‌ای را برای این بخش در نظر گرفته‌ایم.

    وی با بیان اینکه این تسهیلات در دوبخش برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: یکی تسهیلاتی است که سازندگان در اختیار خریداران با حفظ منافع خریدار قرار می دهند و در بخش دیگر نیز در حال رایزنی با بانک های عامل برای ارائه تسهیلات ویژه هستیم.

    وی با اشاره به حضور خارجی ها در نمایشگاه امسال گفت: نمایشگاه امسال با همکاری اتحادیه کشوری مشاوران املاک و مجموعه بانیان امید کار خود را آغاز خواهد کرد و نمایندگانی از ترکیه، چین، انگلیس، آفریقا، قبرس، روسیه، هند، ایتالیا، کانادا و ... نیز مشارکت فعال خواهند داشت و آخرین توانمندی خود را در معرض نمایش قرار خواهد داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو