مدیران خودروعصر اعتبار

عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی:

تشریح جزئیات نشست اعضای سازمان نظام مهندسی کشور با وزیر راه و شهرسازی

عصر ساختمان- عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی جزییات نشست این سازمان با آخوندی را تشریح کرد.

تشریح جزئیات نشست اعضای سازمان نظام مهندسی کشور با وزیر راه و شهرسازی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، شهرام کوسه غراوی با اشاره به جزییات نشست اعضای سازمان نظام مهندسی کشور با وزیر راه و شهرسازی، گفت: در این نشست رئوس اختلافات اعم از دستورالعمل ها و آیین نامه ها مرور و با حضور اعضا ابعاد مختلف آن مورد بررسی واقع شد.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای سازمان نظام مهندسی گلایه مندی خود از تصمیمات اخیر وزیر را بیان کردند، افزود: متاسفانه وزیر راه و شهرسازی در این جلسه بدون توجه به دغدغه های مهندسان به تصمیمات خود پافشاری داشت.

    ضرورت تعامل وزارت راه و سازمان نظام مهندسی

    نماینده مردم مینودشت، کلاله و گالیکش در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه باید مسیر پیش روی وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی به سمت و سوی تعامل مشترک هدایت شود، افزود: در راستای تحقق این مهم پیشنهاد تشکیل کمیته ای متشکل از اعضای این سازمان و نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی مطرح شد تا اختلافات و تعارضات ایجاد شده در این کمیته تخصصی پیگیری و بررسی شود.

    کوسه غراوی با بیان اینکه آیین نامه وزیر راه در خصوص حذف کسر 5 درصد درآمد مهندسان، تصریح کرد: در صورت اجرایی شدن این مصوبه بیش از 3 هزار کارمند سازمان نظام مهندسی یا باید اخراج شده یا بیکار بمانند.

    وی با تاکید بر اینکه تاکنون 15 جلسه مستمر در خصوص اصلاح قانون نظام مهندسی در مجلس تشکیل شده است، گفت: طبق وعده دولت مقرر شده بود این لایحه ظرف یک ماه به مجلس ارایه شود که این موضوع تاکنون پس از گذشت یکسال محقق نشده و به طور حتم نمایندگان وارد بررسی طرح خواهند شد.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: متاسفانه دستورالعمل ها و آیین نامه های مطرح شده از سوی وزارت راه و شهرسازی هیچ گونه تعامل و هماهنگی با سازمان نظام مهندسی نداشته که این خود عامل ایجاد اختلاف شده است.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به اینکه سازمان نظام مهندسی به عنوان یک ان جی او منشا اثرات بسیاری بوده انتظار ما این است که بدون مانع تراشی مسئولان به کار خود ادامه دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو