مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر ارتباطات؛

خدمات دهی پروژه GNAF در ۲ منطقه تهران آغاز می شود

عصر ساختمان- معاون وزیر ارتباطات از سرویس دهی آزمایشی پروژه ملی GNAF - نظام ملی آدرس‌گذاری مکان محور کشور - در مناطق ۶ و ۷ تهران در آینده نزدیک خبر داد.

خدمات دهی پروژه GNAF در ۲ منطقه تهران آغاز می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت ارتباطات، حسین نعمتی در شانزدهمین جلسه کارگروه ملی GNAF به عنوان یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی در راستای همسان سازی نظام آدرس دهی در کشور، گفت: با توجه به اینکه پروژه پیشرفت خوبی داشته سرویس دهی آن در استان قم نیز به زودی وارد فاز عملیاتی می شود.

    وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 75 درصد پروژه در سطح کشور اجرا شده است و موفق شدیم طرح را در 76 شهر کشور در سال 96 پوشش دهیم، افزود: اجرای موفق این پروژه با همکاری موثر دستگاه ها و سازمان های مربوطه اعم از وزارت کشور، استانداری ها، سازمان نقشه برداری، شهرداری ها، سازمان املاک و اسناد و ... قابلیت عملیاتی شدن و ارائه خدمت دارد.

    معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه GNAF یک حلقه ارتباطی بین دستگاهی بوده و در بعد کلان هویت مکانی در کشور پیش نیاز اجرای دولت الکترونیک و ارائه بسیاری از خدمات دیگر است، ادامه داد: انتظار می رود سایر دستگاه های مربوطه نیز  وظایفشان را به نحو احسن انجام دهند تا بتوانیم به راهکارهای اساسی در به ثمر نشستن این پروژه ملی و بهره مندشدن مردم و مسئولان دست یابیم.

    مدیرعامل شرکت ملی پست فرهنگ سازی در زمینه آدرس دهی صحیح را ضروری دانست و گفت: رسانه ها بخصوص صدا و سیما و همچنین شرکت های دانش بنیان می توانند در پیاده سازی موفق GNAF یاری رسان این طرح باشند.

    دراین جلسه با توجه به اهمیت نقشه ها و کیفیت آنها، پیشنهاد شد که به منظور بهینه سازی و سرعت بخشیدن به اجرای پروژه، پارسل بندی و نقطه گذاری نقشه ها به صورت همزمان انجام شود.

    گفته می شود که در راستای اجرایی شدن پروژه ملی GNAF ، بانک اطلاعاتی 53 میلیون رکورد کدپستی و 42 میلیون نشانی تهیه شده است و به هنگام سازی اطلاعات 25 میلیون ساختمان کل کشور از دو سال پیش آغاز و 61 درصد آن ننیز براساس نقشه های پارسال بندی شهرداری انجام شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار