مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار منطقه ۱۷ تاکید کرد

پهن شدن فرش قرمز در شهرداری‌های مناطق برای نوسازی بافت‌های فرسوده

عصر ساختمان- شهردار منطقه ۱۷ با تاکید بر نگاه جدی شهرداری تهران و دولت برای نوسازی بافت‌های فرسوده گفت: در شهرداری‌های مناطق برای سرمایه‌گذاران حوزه نوسازی بافت‌های فرسوده فرش قرمز پهن کرده‌ایم.

پهن شدن فرش قرمز در شهرداری‌های مناطق برای نوسازی بافت‌های فرسوده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، امیر محسنی در نشست معرفی ابعاد و فرصت‌های سرمایه‌گذاری طرح مسکن امید به موضوع صدور پروانه‌های ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده منطقه 17 ظرف مدت یک هفته اشاره کرد و گفت: امروز صدور پروانه‌های ساخت و ساز در بافت فرسوده منطقه 17 به وضعیت امیدوارکننده و خوبی رسیده ؛ به شکلی که پروانه‌های ساخت و ساز ظرف مدت هفت روز صادر شده است.

    وی افزود: ما در منطقه 17 به دستور شهردار تهران آماده استقبال از سرمایه‌گذاران هستیم. شاید برخی مواقع در انجام برخی امور در شهرداری‌های مناطق شاهد طی شدن زمان طولانی برای انجام کار بودیم و شهروندان تلاش می‌کردند برای انجام سریع‌تر امورشان به راه‌های غیرقانونی متوسل شوند اما در نوسازی بافت‌های فرسوده با توجه به ابلاغی که به مناطق شده، این پروسه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

    محسنی ادامه داد: با توجه به نگرانی‌هایی که نسبت به بافت‌های فرسوده در سطح شهر تهران وجود دارد، ظرف سال‌های گذشته نیز کارهای زیادی انجام شده اما امروز شهرداری تهران در کنار دولت آماده است که این امر را با مشارکت سرمایه‌گذاران در اولویت کارهای خود قرار دهد.

    وی تاکید کرد: امروز شهرداری‌های مناطق با سرعت زیادی به پیش سرمایه‌گذاران می‌آیند و در مناطق میز مشخص و جداگانه‌ای برای بافت‌های فرسوده قرار داده شده است؛ به شکلی که افراد از لحظه ورود به شهرداری منطقه فردی را در کنار خود برای انجام امور خواهند دید. ما امروز در صدور پروانه‌ها در حوزه نوسازی بافت‌های فرسوده ظرف مدت هفت روز همه اقدامات را انجام می‌دهیم و تاکنون 100 مورد به صورت هفت روزه صادر شده است. امروز در شهرداری‌های مناطق به صورت برنامه‌محور جلو می‌رویم و اقدامات را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم.

    شهردار منطقه 17 تاکید کرد: امروز شهرداری تهران نوسازی بافت‌های فرسوده را در دستور کار خود دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار