مدیران خودروعصر اعتبار

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس:

عامل تورم بی سابقه مسکن چیست؟

عصر ساختمان- عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس، با رد تاثیرپذیری بازار مسکن از نوسانات ارزی، گفت: تورم موجود در بازار مسکن نتیجه ضعف مدیریت در این حوزه است.

عامل تورم بی سابقه مسکن چیست؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حسین نیازآذری با انتقاد از گرانی بی سابقه نرخ مسکن در کشور، گفت: متاسفانه نبود نظارت دقیق بر بازار مسکن و کنترل رفتارهای اقتصادی به بزرگ شدن حباب نرخ مسکن دامن زده است.

    عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید نرخ مسکن کاهش یابد، افزود: در حال حاضر قیمت های اعمال شده در بخش مسکن به هیچ وجه با شرایط اقتصادی کشور و توان مالی مردم همخوانی ندارد.

    بازار مسکن به هیچ وجه از نوسانات ارزی متاثر نبوده است

    نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برخی اظهارنظرها در خصوص تاثیر پذیری بازار مسکن از نوسانات ارزی، تصریح کرد: بازار مسکن به هیچ وجه از نوسانات ارزی متاثر نبوده زیرا اکثر مصالح ساختمانی به کار رفته در سازه ها ایرانی است.

    وی عامل اصلی گرانی های رخ داده در بحث مسکن را ضعف مدیریت دولت خواند و گفت: دولت نتوانسته با نظارت بر بازار از بزرگ شدن حباب قیمتی در آن جلوگیری کند از این رو مرتبط دانستن این حجم از تورم با نوسانات ارزی اظهارنظر اشتباهی است.

    تدوام گرانی مسکن ورود دوباره کمیسیون عمران مجلس را در پی دارد

    نیازآذری با اشاره به دغدغه مداری کمیسیون عمران مجلس در حوزه مسکن، افزود: نشستی با حضور وزیر راه و شهرسازی در خصوص گرانی مسکن برگزار شده و تذکراتی به مجموعه دولت در این باره از سوی نمایندگان داده شده است.

    وی ادامه داد: با توجه به تداوم گرانی در بخش مسکن باید جلسه دیگری با حضور وزیر در کمیسیون عمران مجلس در جهت همفکری برای مقابله با تداوم گرانی مسکن برگزار شود.

    عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید راهکاری برای تخلیه حباب نرخ مسکن تهیه و اجرایی شود در غیر این صورت گرانی ها باز هم ادامه دار خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار